דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של כדורגלן ישראלי אל

שם משפחה של כדורגלן ישראלי אל

שם משפחה של כדורגלן ישראלי אל

מי זה שם משפחה אל תעשה?

Last Name Don't הוא כדורגלן ישראלי שעשה לעצמו שם בליגת העל הישראלית. יליד תל אביב, ישראל, שם משפחה אל התחיל את הקריירה שלו במכבי תל אביב בתחילת שנות ה-2000. הוא ביסס את עצמו מהר מאוד כאחד השחקנים המוכשרים בליגה, ועד מהרה הוחתם בהפועל ת"א. בתקופתו בהפועל ת"א הפך שם משפחה לא לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. הוא היה דמות מפתח בהצלחת הקבוצה, ועזר לה לזכות בתואר ליגת העל הישראלית ב-2006.

דגשים בקריירה

למשפחה אל תעשה קריירה מרשימה בליגת העל הישראלית. הוא זכה פעמיים בתואר הליגה, ב-2006 וב-2007, ובשתי העונות נבחר לשחקן השנה של הליגה. הוא גם נבחר ל-XI הטוב ביותר בליגה בשלוש הזדמנויות. בנוסף להצלחתו בליגת העל הישראלית, שם משפחה זכה להצלחה גם בתחרויות בינלאומיות. הוא היה חלק מנבחרת ישראל שזכתה באליפות אירופה עד גיל 21 ב-2007, ונבחר ל-XI הטוב ביותר בטורניר.

חיים מוקדמים

שם משפחה אל אל נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1984. הוא החל לשחק כדורגל בגיל צעיר, והצטרף לאקדמיית הנוער של מכבי תל אביב כשהיה רק בן 14. מהר מאוד ביסס את עצמו כאחד השחקנים המוכשרים באקדמיה, ועד מהרה הוחתם בהפועל תל אביב.

קריירה בינלאומית

Last Name Don't זכה להצלחה גם על הבמה הבינלאומית. הוא היה חלק מנבחרת ישראל שזכתה באליפות אירופה עד גיל 21 ב-2007, ונבחר ל-XI הטוב ביותר בטורניר. הוא גם הוכתר על ידי הנבחרת הבוגרת במספר הזדמנויות, והיה חלק מהסגל שהגיע לרבע גמר יורו 2008 של אופ"א.

חיים אישיים

שם משפחה אל נשוי לאשתו, ולזוג יש שני ילדים. הוא תומך נלהב של מכבי תל אביב, ורואים אותו לעתים קרובות במשחקים שלהם. הוא גם חבר פעיל בהתאחדות הכדורגל הישראלית, ונואם קבוע באירועים שלהם.

שאלות ותשובות

מהו המועדון הנוכחי של Name Don't?

Last Name Don't משחק כיום במכבי תל אביב בליגת העל הישראלית.

האם שם משפחה לא זכה באף פרסים בודדים?

כן, Last Name Don't זכה במספר פרסים אישיים, כולל נבחר לשחקן השנה של ליגת העל בישראל בשנים 2006 ו-2007, וכן נבחר ל-XI הטוב ביותר בליגה בשלוש הזדמנויות. הוא גם נבחר לתואר ה-11 הטוב ביותר באליפות אירופה עד גיל 21 ב-2007.

מהו השיא הבינלאומי של Last Name Don't?

שמות משפחה לא הוכתר במספר הזדמנויות על ידי נבחרת ישראל, והיה חלק מהסגל שהגיע לרבע גמר יורו 2008. הוא גם היה חלק מהנבחרת הישראלית שזכתה בתחרות אופ"א האירופית. אליפות 21 ב-2007.

סיכום

Last Name Don't הוא כדורגלן ישראלי שעשה קריירה מצליחה בליגת העל הישראלית. הוא זכה פעמיים בתואר הליגה, ב-2006 וב-2007, ובשתי העונות נבחר לשחקן השנה של הליגה. הוא גם הוכתר במספר הזדמנויות בנבחרת ישראל, והיה חלק מהסגל שהגיע לרבע גמר יורו 2008. שם משפחה אל תשחק כעת במכבי תל אביב בליגת העל הישראלית, והוא תומך נלהב של הקבוצה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן