דף הבית » הכי מדובר » שי זהבי: הכדורגלן הישראלי עושה גלים באירופה

שי זהבי: הכדורגלן הישראלי עושה גלים באירופה

2023-05-13 14:31:00+02:00

מי זה שי זהבי?

שי זהבי הוא כדורגלן ישראלי שמכה גלים באירופה. כיום הוא משחק בקבוצת ליגת העל הסינית גואנגז'ו R&F, אך שיחק גם במכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי פתח תקווה. הוא ידוע במהירות, בזריזות וביכולת הטכנית שלו, ונחשב לאחד השחקנים הטובים בישראל. זהבי החל את הקריירה שלו במכבי ת"א ב-2008, וביסס את עצמו במהירות כאחד השחקנים הטובים בליגה. הוא היה חלק מהקבוצה שזכתה בליגת העל הישראלית ב-2010, וגם זכה בגביע ישראל ב-2011. ב-2012 עבר להפועל תל אביב, שם זכה בליגת העל הישראלית ב-2013. ב-2014 עבר זהבי להתגורר בהפועל תל אביב. מכבי פתח תקווה, שם זכה בגביע ישראל ב-2015. לאחר מכן עבר לגואנגז'ו R&F ב-2016, שם הוא נמצא מאז. הוא היה שחקן מפתח במועדון, ועזר להם לזכות בגביע האנגלי הסיני ב-2018.

הישגים

זהבי השיג הרבה בקריירה שלו עד כה. הוא זכה שלוש פעמים בליגת העל הישראלית, פעמיים בגביע ישראל ובגביע האנגלי הסיני פעם אחת. הוא גם זכה בתואר שחקן השנה בישראל פעמיים, ב-2011 וב-2013. בנוסף להצלחתו במועדון, זהבי ייצג את ישראל גם ברמה בינלאומית. הוא רשם למעלה מ-50 הופעות בנבחרת, וכבש 13 שערים. הוא היה חלק מהקבוצה שהגיעה לפלייאוף מוקדמות יורו 2020, וגם היה חלק מהקבוצה שהגיעה לגמר ליגת האומות של אופ"א ב-2019.

השפעה על כדורגל

לזהבי הייתה השפעה עצומה על עולם הכדורגל. הוא היווה השראה להרבה שחקנים ישראלים צעירים, והראה להם שאפשר להצליח באירופה. הוא גם עזר להעלות את קרנו של הכדורגל הישראלי, והיה דמות מפתח בהצלחת הנבחרת הלאומית. זהבי היה גם שגריר גדול למשחק. הוא היה מעורב במספר יוזמות צדקה, והיה תומך קולני למען זכויות הכדורגלנים הישראלים. הוא גם היווה מודל לחיקוי עבור שחקנים צעירים, והראה להם שעבודה קשה ומסירות יכולה להוביל להצלחה.

העתיד

זהבי עדיין רק בן 30, ונשאר בו הרבה כדורגל. הוא עדיין משחק ברמה גבוהה ב-Guangzhou R&F, ועדיין שחקן מפתח בנבחרת ישראל. הוא יחפש להמשיך את הצלחתו בשנים הבאות, ויקווה לעזור לישראל להעפיל למונדיאל 2022.

סיכום

שי זהבי הוא כדורגלן ישראלי שמכה גלים באירופה. הוא השיג הרבה בקריירה שלו עד כה, והיווה השראה להרבה שחקנים ישראלים צעירים. הוא גם היה שגריר גדול למשחק, והיה מעורב במספר יוזמות צדקה. הוא עדיין רק בן 30, ונשאר בו הרבה כדורגל. הוא יחפש להמשיך את הצלחתו בשנים הבאות, ויקווה לעזור לישראל להעפיל למונדיאל 2022.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן