דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה של זנדאיה: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של זנדאיה: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של זנדאיה: כל מה שאתה צריך לדעת

מי זה זנדאיה?

זנדאיה היא שחקנית, זמרת ורקדנית אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסיטקום של ערוץ דיסני Shake It Up ובסדרת HBO Euphoria. היא גם הופיעה בסרטים כמו ספיידרמן: השיבה הביתה ו-The Greatest Showman. זנדאיה זכתה בפרסים רבים, כולל פרס אמי לשחקנית הראשית המצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה באופוריה.

מהו שם המשפחה של זנדאיה?

שם המשפחה של זנדאיה הוא קולמן. היא נולדה ב-Zendaya Maree Stoermer Coleman ב-1 בספטמבר 1996 באוקלנד, קליפורניה. אביה, קזמבה אג'מו קולמן, הוא אפרו-אמריקאי, ואמה, קלייר מארי סטוארמר, היא ממוצא גרמני וסקוטי.

מהו הרקע המשפחתי של זנדאיה?

הוריה של זנדאיה שניהם מורים. אביה הוא מורה בתיכון אוקלנד, ואמה היא מורה באותו בית ספר. לזנדיה יש שתי אחיות גדולות יותר, קיילי ואנה. יש לה גם שני אחים צעירים יותר, אוסטין וג'וליאן.

מהי הקריירה של זנדאיה?

זנדאיה החלה את הקריירה שלה כדוגמנית ילדים ורקדנית גיבוי. היא הופיעה לראשונה במשחק בשנת 2010, והופיעה בסיטקום של ערוץ דיסני Shake It Up. היא המשיכה להופיע בסרטים כמו Spider-Man: Homecoming ו-The Greatest Showman. בשנת 2019 היא שיחקה בסדרת HBO Euphoria, עליה זכתה בפרס האמי לשחקנית הראשית המצטיינת בסדרת דרמה.

דעה אישית

זנדאיה היא אישה צעירה מוכשרת ומעוררת השראה. היא השיגה כל כך הרבה בקריירה שלה, והיא דוגמה למה שעבודה קשה ומסירות יכולה לעשות. היא גם מהווה מודל לחיקוי נהדר לצעירים, שמראה להם שהכל אפשרי אם שמים לב לכך.

שאלות ותשובות

מהי המוצא האתני של זנדאיה?

זנדאיה היא ממוצא אפרו-אמריקאי וגרמני-סקוטי.

באילו פרסים זכתה זנדאיה?

זנדאיה זכתה בפרסים רבים, כולל פרס אמי לשחקנית הראשית המצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה באופוריה. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס גלובוס הזהב ופרס בחירת המבקרים.

מה הגיל של זנדאיה?

זנדאיה בת 24. היא נולדה ב-1 בספטמבר 1996.

מהו השווי הנקי של זנדאיה?

לפי סלבריטי נטו ערך, השווי הנקי של זנדאיה מוערך ב-10 מיליון דולר.

סיכום

זנדאיה היא שחקנית, זמרת ורקדנית אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסיטקום של ערוץ דיסני Shake It Up ובסדרת HBO Euphoria. שם משפחתה הוא קולמן, והיא ממוצא אפרו-אמריקאי וגרמני-סקוטי. זנדאיה זכתה בפרסים רבים, כולל פרס אמי לשחקנית הראשית המצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה באופוריה. היא בת 24 ויש לה שווי נקי מוערך של 10 מיליון דולר. זנדאיה היא צעירה מוכשרת ומעוררת השראה להפליא, והיא מהווה מודל נהדר לחיקוי לצעירים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן