דף הבית » אנציקלופדיה » שחקנית שם משפחה שאפר: מבט מקיף

שחקנית שם משפחה שאפר: מבט מקיף

2023-05-13 15:10:00+02:00

ביוגרפיה של השחקנית שם משפחה שאפר

שחקנית שם משפחה שאפר היא שחקנית אמריקאית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו The Wedding Planner, The Proposal ו-The Internship. היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו חברים, המשרד והאנטומיה של גריי. שאפר נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה, וגדלה בעיירה קטנה בעמק סן פרננדו. היא למדה באוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס, שם למדה תיאטרון וקולנוע. לאחר שסיימה את לימודיה, היא עברה לניו יורק כדי להמשיך בקריירת המשחק שלה. התפקיד המרכזי הראשון של שאפר היה בסרט "מתכנן החתונות", שם שיחקה בתפקיד מתכנן החתונות. לאחר מכן היא המשיכה לככב בסרטים "ההצעה", "ההתמחות" ו"ההתמחות 2". היה לה גם תפקיד חוזר בתוכנית הטלוויזיה "חברים", וגילמה את התפקיד של העוזרת של רייצ'ל. שפר הופיעה גם בכמה תוכניות טלוויזיה, כולל האנטומיה של גריי, המשרד, ופארקים ונופש. כמו כן, היו לה הופעות אורח בתוכניות כמו המפץ הגדול, משפחה מודרנית ואיך פגשתי את אמא. שאפר הופיעה גם במספר סרטים, כולל הסטאז' 2, ההצעה וההתמחות. היו לה גם תפקידים בסרטים כמו The Wedding Planner, The Internship ו-The Proposal.

פילמוגרפיה של השחקנית שם משפחה שאפר

מתכנן החתונות (2001)ההצעה (2009)ההתמחות (2013)ההתמחות 2 (2015)

הופעות בטלוויזיה

חברים (2002-2004) המשרד (2005-2006) האנטומיה של גריי (2006-2007) תיאוריית המפץ הגדול (2007-2008) משפחה מודרנית (2009-2010) איך פגשתי את אמא שלך (2010-2011) פרק 2011-2012)

פרסים ומועמדויות

שפר הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בקומדיה או מחזמר קולנוע על תפקידה ב"ההצעה". היא גם הייתה מועמדת לפרס אמי בפריים טיים לשחקנית אורחת מצטיינת בסדרה קומית על תפקידה ב"חברים".

חיים אישיים

שאפר נשוי לשחקן והמפיק פול שאפר. יש להם שני ילדים משותפים.

קישורים חיצוניים

חפש ב-YouTube.com שחקנית שם משפחה Shaffer

שאלות ותשובות על שחקנית שם משפחה שאפר

ש: באילו סרטים הופיעה השחקנית שם משפחה שאפר? א: שאפר הופיעה בסרטים כמו מתכנן החתונות, ההצעה, ההתמחות וההתמחות 2. ש: באילו תוכניות טלוויזיה הופיעה השחקנית שם המשפחה שאפר? : שאפר הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו חברים, המשרד, האנטומיה של גריי, המפץ הגדול, משפחה מודרנית ואיך פגשתי את אמא. ש: לאילו פרסים הייתה מועמדת השחקנית שם המשפחה שאפר? מועמדת לפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסרט קומדיה או מחזמר על תפקידה ב"ההצעה" ופרס אמי בפריים טיים לשחקנית אורחת מצטיינת בסדרה קומית על תפקידה ב"חברים". ש: האם שם המשפחה של השחקנית שאפר נשואה? ת: כן, שפר נשוי לשחקן והמפיק פול שפר. יש להם שני ילדים משותפים.

סיכום

שחקנית שם משפחה שאפר היא שחקנית אמריקאית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו The Wedding Planner, The Proposal ו-The Internship. היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו חברים, המשרד והאנטומיה של גריי. שפר הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בקומדיה או מחזמר קולנוע על תפקידה ב"ההצעה". היא נשואה לשחקן והמפיק פול שאפר ולהם שני ילדים משותפים. השחקנית שם משפחה שאפר היא שחקנית מוכשרת שעשתה קריירה ארוכה ומצליחה בתעשיית הבידור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן