דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של השחקנית טיילר – מבט מקיף על הקריירה שלה

שם משפחה של השחקנית טיילר – מבט מקיף על הקריירה שלה

2023-05-13 13:12:00+02:00

מי היא שם המשפחה של השחקנית טיילר?

השחקנית שם משפחה טיילר היא שחקנית אמריקאית, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו העזרה, משחקי הרעב וגורל הזועם. היא גם הופיעה בסדרות טלוויזיה כמו האנטומיה של גריי ו-9-1-1. טיילר היה מועמד למספר פרסים, כולל פרס אוסקר, גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך. טיילר נולד בלוס אנג'לס, קליפורניה, וגדל בשכונת דרום סנטרל בעיר. היא למדה באוניברסיטת דרום קליפורניה, שם למדה דרמה. לאחר שסיימה את לימודיה, היא החלה את קריירת המשחק שלה בטלוויזיה, והופיעה בתוכניות כמו The Cosby Show, Roseanne ו-Friends.

שם המשפחה של השחקנית הקריירה הקולנועית של טיילר

תפקידו הקולנועי הגדול הראשון של טיילר היה בקומדיה הרומנטית מ-2003 איך לאבד בחור ב-10 ימים. לאחר מכן היא המשיכה להופיע במספר סרטים אחרים, כולל The Incredible Hulk, The Day the Earth Stood Still, and The Social Network. בשנת 2011, טיילר כיכבה בדרמה עטורת השבחים "העזרה", עליה קיבלה פרס אוסקר מועמדות לשחקנית המשנה הטובה ביותר. היא עקבה אחרי זה עם תפקידים ב"משחקי הרעב" והמשכים שלו, ובזכיינית המהירה ועצבנית. בשנת 2019, טיילר כיכב בסרט האימה Ma, שזכה להצלחה קופתית. בימים אלה היא מצלמת את הדרמה הקרובה "המכתב האחרון מאהובך".

חייו האישיים של השחקנית שם משפחה טיילר

טיילר נשואה למוזיקאי דייב גרדנר, איתו יש לה שני ילדים. היא פילנתרופית פעילה ועבדה עם מספר ארגוני צדקה, כולל קרן האומות המאוחדות ותוכנית המזון העולמית.

שם משפחה של השחקנית פרסים ותשבחות של טיילר

טיילר היה מועמד למספר פרסים, כולל פרס אוסקר, גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך. היא גם זכתה לכבוד בכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

סיכום

השחקנית שם משפחה טיילר היא שחקנית מוכשרת שהופיעה במספר סרטים שזכו לשבחים. היא גם פילנתרופית פעילה וזכתה במספר פרסים ושבחים. כדי ללמוד עוד על הקריירה והחיים האישיים שלה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן