דף הבית » המלצת הצוות » שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ

שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ

2023-05-13 13:32:00+02:00

מי היא השחקנית הישראלית שם משפחה תששץ?

שם משפחה של שחקנית ישראלית תששץ היא שחקנית מוכרת בישראל. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "שתיסל" ו"השמיניה". היא גם הופיעה בסרטים כמו "החוב" ו"הבועה". היא זכתה בפרסים רבים על הופעותיה, כולל פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2008. תששץ נולדה בירושלים בשנת 1974. למדה משחק בבית הספר לאמנויות הבמה "בית צבי" ברמת גן. לאחר סיום לימודיה החלה את דרכה בתיאטרון, והופיעה בהפקות כמו "הדיבוק" ו"הדיבוק מגטו ורשה". היא הופיעה גם בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השמיניה" ו"שתיסל". בשנת 2008 זכתה תששץ בפרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על משחקה בסרט "החוב". מאז היא הופיעה בכמה סרטים נוספים, ביניהם "הבועה" ו"המתקפה". היא גם הופיעה בסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו"הים האדום".

הקריירה והפרסים של תששץ

תששץ עשתה קריירה מצליחה הן בקולנוע והן בטלוויזיה. היא הופיעה במספר סרטים, כולל "החוב", "הבועה" ו"המתקפה". היא גם הופיעה בסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו"הים האדום". תששץ זכתה בפרסים רבים על הופעותיה, כולל פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי לשנת 2008. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, ביניהם פרס אוסקר הטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2009 ופרס אוסקר הטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה בשנת 2011. בנוסף לקריירת המשחק שלה, תששץ היא גם מפיקה מצליחה. היא הפיקה כמה סרטים, ביניהם "החוב" ו"הבועה". היא גם הפיקה סדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו"הים האדום".

חייו האישיים של תששץ

תששץ נשוי לשחקן והבמאי הישראלי שמואל שילה. לזוג שני ילדים, בן ובת. תששץ הוא גם חבר פעיל בתעשיית הקולנוע הישראלית, מכהן בהנהלת האקדמיה הישראלית לקולנוע.

מורשת תששץ

תששץ היא אחת השחקניות הישראליות המוערכות בדורה. היא זכתה בפרסים רבים על הופעותיה, כולל פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2008. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, ביניהם פרס האוסקר של הטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2009 וכן פרס האוסקר לטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה לשנת 2011. תששץ הייתה גם מפיקה מצליחה, והפיקה סרטים כמו "החוב" ו"הבועה" וסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו"האדום". יָם". היא גם חברה פעילה בתעשיית הקולנוע הישראלית, מכהנת בהנהלת האקדמיה הישראלית לקולנוע. מורשתה של תששץ היא של מצוינות ומסירות למלאכתה. היא הייתה שחקנית מצליחה, מפיקה וחברת הנהלה באקדמיה הישראלית לקולנוע. עבודתה זכתה להכרה וזכתה בפרסים והיא מהווה השראה לשחקנים ויוצרי קולנוע שואפים בישראל. תקציר שם המשפחה של השחקנית הישראלית תששץ היא שחקנית מוכרת בישראל. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "שתיסל" ו"השמיניה". היא זכתה בפרסים רבים על הופעותיה, כולל פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2008. תששץ עשתה קריירה מצליחה הן בקולנוע והן בטלוויזיה, וגם הייתה מפיקה מצליחה. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי שמואל שילה וחברה פעילה בתעשיית הקולנוע הישראלית, מכהנת בהנהלת האקדמיה הישראלית לקולנוע. מורשתה של תששץ היא של מצוינות ומסירות למלאכתה, והיא מהווה השראה לשחקנים ויוצרי קולנוע שואפים בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן