דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של הר – היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה של הר – היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-23 17:03:00+02:00

היסטוריה של שם המשפחה של האדון

שם המשפחה של הר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה הגבוהה "herre", שפירושה "אדון" או "מאסטר". הוא שימש במקור כתואר אצולה, ואומץ כשם משפחה על ידי בעלי התואר. שם המשפחה הר נפוץ ביותר בגרמניה, אך נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. שם המשפחה הר נמצא גם בארצות הברית, לשם הוא הובא על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה הר בארצות הברית היה בשנת 1738, כאשר יוהן הר הגיע לפילדלפיה. שם המשפחה הר נפוץ ביותר בפנסילבניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו.

וריאציות של שם המשפחה של הר

לשם המשפחה הר יש כמה וריאציות, כולל Her, Herre, Herrmann, Herren, Herrman, והרמן. הווריאציות נובעות מהעובדה ששם המשפחה נכתב באופן שונה על ידי אנשים שונים, בהתאם לניב האזורי שלהם.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה של הר

שם המשפחה הר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו. הוא נפוץ גם באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-33 בשכיחותו, ובשווייץ, שם הוא שם המשפחה ה-50 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה הר נפוץ ביותר בפנסילבניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. שם המשפחה הר נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

סיכום

שם המשפחה של הר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה הגבוהה "herre", שפירושה "אדון" או "מאסטר". הוא שימש במקור כתואר אצולה, ואומץ כשם משפחה על ידי בעלי התואר. שם המשפחה הר נפוץ ביותר בגרמניה, אך נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. לשם המשפחה הר יש כמה וריאציות, כולל Her, Herre, Herrmann, Herren, Herrman, והרמן. שם המשפחה הר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו. הוא נפוץ גם באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-33 בשכיחותו, ובשווייץ, שם הוא שם המשפחה ה-50 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה הר נפוץ ביותר בפנסילבניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. שם המשפחה הר נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למידע נוסף על שם המשפחה של הר, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן