דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה קרן – מדריך מקיף

שם משפחה קרן – מדריך מקיף

שם משפחה קרן – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה קרן?

שם המשפחה Kern הוא שם משפחה גרמני שמקורו במילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קרן", שפירושה "גרעין" או "תבואה". מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וגרמניה. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד.

מקור שם המשפחה קרן

מקורו של שם המשפחה קרן הוא באזור הריין בגרמניה, שנמצא בחלק המערבי של המדינה. משערים שזה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קרן", שפירושה "גרעין" או "תבואה". ההערכה היא שהשם ניתן לאנשים שהיו חקלאים או סוחרי תבואה.

משמעות שם המשפחה Kern

מקורו של שם המשפחה קרן הוא מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קרן", שפירושה "גרעין" או "תבואה". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו חקלאים או סוחרי תבואה. כמו כן, מאמינים כי מדובר בהתייחסות לעובדה שהאדם היה עובד קשה, שכן המילה "קרן" קשורה גם למילה הגרמנית של "קשה".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרן

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קרן, כולל:- יוהאן סבסטיאן באך, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן כריסטיאן באך, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן פיליפ באך, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן כריסטוף באך. , מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן גוטפריד קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן היינריך קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן פרידריך קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן גאורג קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני .- יוהאן וילהלם קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני.- יוהאן אדם קרן, מלחין ומוזיקאי גרמני.

סיכום

שם המשפחה Kern הוא שם משפחה גרמני שמקורו במילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קרן", שפירושה "גרעין" או "תבואה". מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה, והוא נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה וגרמניה. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. משערים שהוא ניתן לאנשים שהיו חקלאים או סוחרי תבואה, ומאמינים שהוא גם התייחסות לעובדה שהאדם היה עובד קשה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרן, כולל יוהאן סבסטיאן באך, יוהאן כריסטיאן באך, יוהאן פיליפ באך, יוהאן כריסטוף באך, יוהאן גוטפריד קרן, יוהאן היינריך קרן, יוהאן פרידריך קרן, יוהאן גיאורג קרן, יוהאן וילהלם קרן ויוהאן. אדם קרן. למידע נוסף על שם המשפחה Kern, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן