דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה קרייס: סקירה כללית

שם משפחה קרייס: סקירה כללית

שם משפחה קרייס: סקירה כללית

שם משפחה קרייס: סקירה כללית

שם המשפחה קרייס הוא שם גרמני שמקורו במילה "קרייס", שפירושה "מעגל". מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה, והוא נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. שם המשפחה קרייס נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קרייס הוא שם נפוץ למדי, והוא נמצא במדינות רבות ושונות. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-28 בשכיחותו, עם למעלה מ-200,000 אנשים הנושאים את השם. באוסטריה, זהו שם המשפחה ה-30 בשכיחותו, עם למעלה מ-50,000 אנשים הנושאים את השם. בשוויץ, זהו שם המשפחה ה-34 בשכיחותו, עם למעלה מ-20,000 אנשים הנושאים את השם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-10,000 אנשים הנושאים את השם. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם. מקורו של שם המשפחה Kreis הוא באזור הריין בגרמניה. מאמינים כי השם שימש לראשונה ככינוי למי שהיה עגול או עגול בצורתו. עם הזמן, השם הפך פופולרי יותר ואומץ כשם משפחה על ידי משפחות רבות. שם המשפחה Kreis נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. במדינות אלה, השם מאוית לעתים קרובות ב-"K", כמו ב-"Kreis". במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה, השם מאוית לעתים קרובות ב-"C", כמו ב-"Cris".

מקור שם המשפחה קרייס

מקורו של שם המשפחה קרייס הוא באזור הריין בגרמניה. מאמינים כי השם שימש לראשונה ככינוי למי שהיה עגול או עגול בצורתו. עם הזמן, השם הפך פופולרי יותר ואומץ כשם משפחה על ידי משפחות רבות. שם המשפחה Kreis נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. במדינות אלה, השם מאוית לעתים קרובות ב-"K", כמו ב-"Kreis". במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה, השם מאוית לעתים קרובות ב-"C", כמו ב-"Cris".

שכיחות שם המשפחה קרייס

שם המשפחה קרייס הוא שם נפוץ למדי, והוא נמצא במדינות רבות ושונות. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-28 בשכיחותו, עם למעלה מ-200,000 אנשים הנושאים את השם. באוסטריה, זהו שם המשפחה ה-30 בשכיחותו, עם למעלה מ-50,000 אנשים הנושאים את השם. בשוויץ, זהו שם המשפחה ה-34 בשכיחותו, עם למעלה מ-20,000 אנשים הנושאים את השם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-10,000 אנשים הנושאים את השם. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרייס

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה קרייס. חלק מאלה כוללים:

  • הנס קרייס – פוליטיקאי גרמני
  • ג'ון קרייס – שחקן בייסבול אמריקאי
  • קורט קרייס – שחקן אוסטרי
  • לודוויג קרייס – מלחין שוויצרי
  • פול קרייס – אמן אמריקאי
  • רודולף קרייס – אדריכל גרמני

שם המשפחה קרייס הוא שם נפוץ למדי, והוא נמצא במדינות רבות ושונות. מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה, והוא נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. שם המשפחה קרייס נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה קרייס, כולל פוליטיקאים, ספורטאים, שחקנים, מלחינים, אמנים ואדריכלים. למידע נוסף על שם המשפחה קרייס, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן