דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה פינטו: סקירה מהירה

שם משפחה פינטו: סקירה מהירה

שם משפחה פינטו: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה פינטו?

שם המשפחה פינטו הוא שם משפחה נפוץ ממוצא פורטוגלי. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus" שפירושה "צבוע" או "צבוע". מאמינים כי הוא שימש לתיאור מישהו שצבע או צייר בגדים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, איטליה וברזיל.

איפה שם המשפחה פינטו הכי נפוץ?

שם המשפחה פינטו נפוץ ביותר בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא גם נפוץ למדי בברזיל, שם הוא שם המשפחה ה-20 בשכיחותו. בספרד, זהו שם המשפחה ה-33 בשכיחותו, ובאיטליה, זהו שם המשפחה ה-44 בשכיחותו.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
פּוֹרטוּגָל ה-11
בְּרָזִיל ה-20
סְפָרַד מקום 33
אִיטַלִיָה מקום 44

שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ומקסיקו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-6,959 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. במקסיקו, זהו שם המשפחה ה-1,917 הנפוץ ביותר.

מקור שם המשפחה פינטו

מקורו של שם המשפחה פינטו הוא בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus" שפירושה "צבוע" או "צבוע". מאמינים כי הוא שימש לתיאור מישהו שצבע או צייר בגדים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו, ביניהם השחקן הברזילאי וגנר מורה, הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו והשחקן הספרדי אנטוניו בנדרס.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה פינטו נפוץ במדינות אחרות?
ת: כן, שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, ספרד, איטליה וברזיל. ש: מה מקור שם המשפחה פינטו?
ת: מקורו של שם המשפחה פינטו הוא בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus" שפירושה "צבוע" או "צבוע". ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו?
ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו, ביניהם השחקן הברזילאי וגנר מורה, הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו והשחקן הספרדי אנטוניו בנדרס.

סיכום

שם המשפחה פינטו הוא שם משפחה נפוץ ממוצא פורטוגלי. הוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus" שפירושה "צבוע" או "צבוע". הוא נפוץ ביותר בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. זה גם נפוץ למדי בברזיל, ספרד ואיטליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו, ביניהם השחקן הברזילאי וגנר מורה, הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו והשחקן הספרדי אנטוניו בנדרס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן