דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה פינטו

מקור שם המשפחה פינטו

מקור שם המשפחה פינטו

מה פירוש שם המשפחה פינטו?

שם המשפחה פינטו הוא ממקור פורטוגזי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus", שפירושה "צבוע". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה לו פנים או גוף מצוירים, או כצורת עיטור או כדי לציין מעמד מסוים. כמו כן, סבורים כי השם ניתן למי שהיה לו בית צבוע או מבנה אחר.

איפה שם המשפחה פינטו הכי נפוץ?

שם המשפחה פינטו נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל ובמדינות אחרות בדרום אמריקה. הוא נמצא גם בספרד, איטליה ובחלקים אחרים של אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה פינטו נמצא לרוב בקליפורניה, טקסס וניו יורק.

השכיחות של שם המשפחה פינטו בפורטוגל

בפורטוגל, שם המשפחה פינטו הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. לפי המכון הלאומי הפורטוגזי לסטטיסטיקה, זהו שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר במדינה. ההערכה היא שיש למעלה מ-500,000 אנשים עם שם המשפחה פינטו החיים בפורטוגל.

השכיחות של שם המשפחה פינטו בברזיל

בברזיל גם שם המשפחה פינטו נפוץ מאוד. על פי המכון הברזילאי לגיאוגרפיה וסטטיסטיקה, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר במדינה. ההערכה היא כי בברזיל חיים למעלה מ-2 מיליון אנשים עם שם המשפחה פינטו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו, ביניהם הכדורגלן הברזילאי ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור, הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הספרדי אנטוניו בנדרס, והשחקן והבמאי האמריקאי בן אפלק.

סיכום

שם המשפחה פינטו הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "pinctus", שפירושה "צבוע". הוא נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל ומדינות אחרות בדרום אמריקה, כמו גם בספרד, איטליה וחלקים אחרים של אירופה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו, ביניהם הכדורגלן הברזילאי ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור, הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הספרדי אנטוניו בנדרס, והשחקן והבמאי האמריקאי בן אפלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן