דף הבית » טופ 100 » שם משפחה ספייסי: מדריך מקיף

שם משפחה ספייסי: מדריך מקיף

2023-05-25 00:16:00+02:00

מהו שם המשפחה ספייסי?

שם המשפחה ספייסי הוא שם נדיר יחסית, אבל יש לו היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו באנגליה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "spac", שפירושה "ניקוי" או "שטח פתוח". שם המשפחה ספייסי נמצא לרוב באנגליה ובאירלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה ספייסי

שם המשפחה ספייסי קיים כבר מאות שנים, ומאמינים שמקורו באנגליה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה ספייסי מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם וויליאם דה ספייסי תועד ב-Pipe Rolls of Norfolk. שם המשפחה ספייסי נמצא גם ברשומות של מאה הגלילים של 1273, שם תועד אדם בשם רוברט דה ספייסי. שם המשפחה ספייסי נמצא גם ברישומים של גלילי הסובסידיה של 1327, שם היה אדם בשם ג'ון דה ספייסי. מוּקלָט. שם המשפחה ספייסי נמצא גם ברישומי מס הסקר של 1379, שם תועד אדם בשם ויליאם ספייסי. שם המשפחה ספייסי נמצא גם ברישומי מס האח משנת 1664, שם תועד אדם בשם ג'ון ספייסי. שם המשפחה ספייסי נמצא גם ברישומי מס האח של 1666, שם תועד אדם בשם תומאס ספייסי.

מקור שם המשפחה ספייסי

על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה ספייסי באנגליה, ומעריכים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "spac", שפירושה "ניקוי" או "שטח פתוח". שם המשפחה ספייסי נמצא לרוב באנגליה ובאירלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

וריאציות של שם המשפחה ספייסי

לשם המשפחה ספייסי יש כמה וריאציות, כולל Spacy, Spacey, Spacye, Spacye, Spacyes ו-Spacey.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספייסי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספייסי, כולל השחקן קווין ספייסי, הזמר והיוצר ג'ון ספייסי, וראש ממשלת בריטניה לשעבר, ג'ון מייג'ור.

שם המשפחה של ספייסי היום

שם המשפחה ספייסי עדיין נדיר יחסית, אבל הוא נמצא במקומות רבים בעולם כיום. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה ספייסי הוא שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית, עם כ-2,000 אנשים הנושאים את שם המשפחה ספייסי. בבריטניה, שם המשפחה ספייסי הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, עם כ-2,000 אנשים הנושאים את שם המשפחה ספייסי. 1,000 אנשים הנושאים את שם המשפחה ספייסי. באירלנד, שם המשפחה ספייסי הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, כאשר כ-500 אנשים נושאים את שם המשפחה ספייסי. בקנדה, שם המשפחה ספייסי הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, כאשר כ-500 אנשים נושאים את שם המשפחה ספייסי. באוסטרליה, שם המשפחה ספייסי הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, כאשר כ-500 אנשים נושאים את שם המשפחה ספייסי. שם המשפחה ספייסי נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל דרום אפריקה, ניו זילנד והודו.

סיכום

שם המשפחה ספייסי הוא שם נדיר יחסית, אבל יש לו היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו באנגליה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "spac", שפירושה "ניקוי" או "שטח פתוח". שם המשפחה ספייסי נמצא לרוב באנגליה ובאירלנד, אך הוא נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. כיום, שם המשפחה ספייסי עדיין נדיר יחסית, אך הוא נמצא ברבים חלקים מהעולם. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספייסי, כולל השחקן קווין ספייסי, הזמר והיוצר ג'ון ספייסי, וראש ממשלת בריטניה לשעבר, ג'ון מייג'ור. למידע נוסף על שם המשפחה ספייסי, אנא בקר ב- he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן