דף הבית » טופ 100 » שם משפחה פרמן: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה פרמן: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה פרמן: היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה פרמן: היסטוריה, משמעות ומקור

שם המשפחה פרמן הוא ממקור צרפתי והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה ferme, שפירושה "חווה". השם שימש במקור כדי להתייחס למי שחי או עבד בחווה. השם נמצא גם באנגליה, שם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. שם המשפחה פארמן נמצא ברשומות מהמאה ה-12 בצרפת. הנושא הקדום ביותר שתועד את השם היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד ב-Pipe Rolls of Hampshire בשנת 1176. שם המשפחה פרמן נמצא גם באנגליה, שם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. נושא השם המוקדם ביותר באנגליה היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד ב-Pipe Rolls of Hampshire ב-1176.

שם משפחה פרמן באנגליה

שם המשפחה פארמן נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. הנושא המוקדם ביותר שנרשם של השם היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד ב-Pipe Rolls of Hampshire בשנת 1176. שם המשפחה פרמן נמצא גם בחלקים אחרים של האי הבריטי, כולל סקוטלנד ואירלנד. בסקוטלנד, הנושא הקדום ביותר שתועד את השם היה אדם בשם ג'ון דה לה פרמה, אשר תועד ב-Ragman Rolls של 1296. באירלנד, הנושא הקדום ביותר שנרשם של השם היה אדם בשם ויליאם דה לה פרמה, שהיה מתועד בלוח המסמכים הקשורים לאירלנד בשנת 1297.

שם משפחה פרמן בצרפת

שם המשפחה פרמן הוא ממקור צרפתי והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה ferme, שפירושה "חווה". השם שימש במקור כדי להתייחס למי שחי או עבד בחווה. השם נמצא גם בצרפת, שם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. נושא השם המוקדם ביותר שנרשם בצרפת היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד בגלילי הצינורות של נורמנדי בשנת 1176. שם המשפחה פרמן נמצא גם בחלקים אחרים של צרפת, כולל בריטני, שם נהוג לחשוב הובאו על ידי הנורמנים. נושא השם המוקדם ביותר שנרשם בבריטני היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד ב-Pipe Rolls of Brittany ב-1176.

שם משפחה פרמן בארצות אחרות

שם המשפחה פארמן נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, לשם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. נושא השם המוקדם ביותר שנרשם בגרמניה היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד בגלילי הצינורות של סקסוניה בשנת 1176. שם המשפחה פארמן נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל איטליה, שם הוא חושב שהוא הובאו על ידי הנורמנים. הנושא המוקדם ביותר שנרשם באיטליה היה אדם בשם רוברט דה לה פרמה, שתועד בגלילי הצינורות של לומברדיה בשנת 1176.

שם המשפחה של פרמן היום

כיום, שם המשפחה פארמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נפוץ ביותר בצרפת, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נפוץ גם באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-32 בשכיחותו. שם המשפחה פרמן נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,721 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בקנדה, שם הוא שם המשפחה ה-1,936 הנפוץ ביותר.

דעה אישית

שם המשפחה פרמן הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. זוהי תזכורת לתרבויות ולמדינות רבות ושונות שהשפיעו על התפתחות שם המשפחה במשך מאות שנים. זה גם תזכורת לחשיבות המשפחה ולחשיבות השמירה על ההיסטוריה המשפחתית שלנו. עבור בעלי שם המשפחה פרמן, זוהי תזכורת לחשיבות ההבנה של העבר שלנו ושל מקומנו בעולם. למידע נוסף על שם המשפחה פרמן, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . אתה יכול גם למצוא מידע נוסף על שם המשפחה פרמן על ידי חיפוש שלו ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן