דף הבית » טופ 100 » שם משפחה מרדוך – סקירה מקיפה

שם משפחה מרדוך – סקירה מקיפה

שם משפחה מרדוך – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה מרדוך?

שם המשפחה מרדוך הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "מרדכי", שפירושה "עבד ה'". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה מורדוך

מקורו של שם המשפחה מורדוך הוא במאה ה-12, אז שימש לראשונה את העם היהודי באשכנז, שהיא אזור מרכז ומזרח אירופה. השם נגזר מהמילה העברית "מרדכי", שפירושה "עבד ה'". השם שימש כדרך לזיהוי בני האמונה היהודית, והוא משמש עד היום כדרך לזיהוי יהודים.

מרדכי בימי הביניים

בימי הביניים, שם המשפחה מרדוך שימש את יהודי חבל אשכנז להזדהות. הוא שימש גם לא-יהודים באזור, כדרך להבחין בין יהודים ללא-יהודים. השם שימש גם כדרך לזהות יהודים במדינות אחרות, כמו ספרד ופורטוגל.

מורדוך בעידן המודרני

בעידן המודרני, שם המשפחה מרדוך נמצא עד היום בשימוש על ידי יהודי חבל אשכנז, וכן במדינות אחרות בעלות אוכלוסיה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם משמש גם כדרך לזהות יהודים במדינות אחרות, כמו ישראל.

השימוש הנוכחי בשם המשפחה מורדוך

כיום, שם המשפחה מרדוך משמש עד היום את יהודי חבל אשכנז וכן במדינות נוספות בעלות אוכלוסיה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם משמש גם כדרך לזהות יהודים במדינות אחרות, כמו ישראל. השם משמש גם לא-יהודים באזור, כדרך להבחין בין יהודים ללא-יהודים.

סיכום

שם המשפחה מרדוך הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "מרדכי", שפירושה "עבד ה'". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם משמש עד היום כדרך לזהות יהודים, וכן כדרך להבחין בין יהודים ללא-יהודים. למידע נוסף על שם המשפחה מורדוך, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן