דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה מור – מדריך מקיף

שם משפחה מור – מדריך מקיף

2023-04-10 21:34:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה מור?

שם המשפחה מור הוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "ביצה" או "פן". מאמינים שמקורו כשם טופוגרפי למי שגר ליד ביצה או גן. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהשם האישי האנגלי הישן "Mōr", שהוא צורה קצרה של השם "Mōrgan".

היסטוריה ומקור שם המשפחה מור

מקורו של שם המשפחה מור הוא באנגליה, שם הוא נמצא לראשונה במחוזות נורפוק, סאפוק ואסקס. הוא נמצא גם בסקוטלנד, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים מאנגליה. ההתייחסות המוקדמת ביותר שתועדה לשם היא במאה ה-11, אז היא תועדה כ"דה מורה" בספר Domesday של 1086. השם מור נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים מאנגליה וסקוטלנד. ההתייחסות המוקדמת ביותר שתועדה לשם באירלנד היא במאה ה-12, כאשר הוא תועד כ"דה מורה" בדברי הימים של ארבעת המאסטרים.

וריאציות ואיותים של שם המשפחה מור

לשם המשפחה מור יש וריאציות ואיות רבים, כולל More, Moor, Mores, Moores, Mowre, Mowres. במקרים מסוימים, השם שונה כך שיתאים לשפה או לניב המקומיים, כגון "מור" הצרפתית, "מאואר" הגרמנית וה"מורה" הספרדית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור, ביניהם השחקן האנגלי רוג'ר מור, השחקן האמריקאי דמי מור, הזמר האמריקאי מנדי מור, הזמר והכותב האנגלי גארי מור, השחקן האמריקאי ג'וליאן מור, השחקן האנגלי מייקל קיין, והשחקן האנגלי אלן מור.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור בישראל

בישראל יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, השחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי והשחקן והבמאי הישראלי איתן ענר.

שם משפחה מור בעברית

שם המשפחה מור מתורגם לעברית כ"מור".

סיכום

שם המשפחה מור הוא שם משפחה אנגלי שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "ביצה" או "פן". מאמינים שמקורו כשם טופוגרפי למי שגר ליד ביצה או גן. השם נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובמדינות אחרות, ויש לו וריאציות ואיות רבים. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור, ביניהם השחקן האנגלי רוג'ר מור, השחקן האמריקאי דמי מור והזמר והיוצר הישראלי אביב גפן. שם המשפחה מור מתורגם לעברית כ"מור". למידע נוסף על שם המשפחה מור, בקר בכתובת he.wikipedia.org או צפה בסרטון YouTube זה .

שאלות נפוצות על שם המשפחה מור

  • מה הפירוש של שם המשפחה מור?
  • מהיכן מקורו של שם המשפחה מור?
  • מהן כמה וריאציות ואיותים של שם המשפחה מור?
  • מי הם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור?
  • מהו התרגום לעברית של שם המשפחה מור?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן