דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה כנפו – סקירה מקיפה

שם משפחה כנפו – סקירה מקיפה

שם משפחה כנפו – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה כנפו?

שם המשפחה כנפו הוא שם משפחה יהודי המצוי במדינות רבות בעולם. זה נגזר מהמילה העברית "כנף", שפירושה "כנף". מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

מקורות שם המשפחה כנפו

מקורו של שם המשפחה Knafo הוא המזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "כנף", שפירושה "כנף". על פי החשד, שם המשפחה ניתן למי שהיו קשורים לבעלי הכנף של התנ"ך, כמו מלאכים או ציפורים.

שכיחות שם המשפחה כנפו

שם המשפחה Knafo נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

שם משפחה כנפו בישראל

בישראל, שם המשפחה כנפו נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. שם המשפחה נמצא גם בערים נוספות ברחבי הארץ, ביניהן באר שבע, אשדוד ואילת. מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

שם משפחה Knafo בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Knafo נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות ברחבי המדינה, כולל טקסס, אילינוי ופנסילבניה. מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

שם משפחה כנפו בארצות אחרות

שם המשפחה Knafo נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים סידני ומלבורן.

שם משפחה כנפו בתרבות פופולרית

שם המשפחה כנפו הופיע בתרבות הפופולרית, כולל בסדרת הטלוויזיה "The OC", שבה יש לדמות סת' כהן את שם המשפחה. שם המשפחה הופיע גם בסרטים "לבובסקי הגדול" ו"הרשת החברתית".

סיכום

שם המשפחה כנפו הוא שם משפחה יהודי המצוי במדינות רבות בעולם. זה נגזר מהמילה העברית "כנף", שפירושה "כנף". מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. שם המשפחה הופיע גם בתרבות הפופולרית, כולל בסדרת הטלוויזיה "The OC" ובסרטים "The Big Lebowski" ו"The Social Network". למידע נוסף על שם המשפחה Knafo, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן