דף הבית » מגזין » שם משפחה כנאפי – מדריך מקיף

שם משפחה כנאפי – מדריך מקיף

. שם משפחה כנאפי – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה כנאפי?

שם המשפחה כנאפי הוא שם משפחה שלדעתו מקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב במדינות כמו לבנון, סוריה וישראל. השם נגזר מהמילה הערבית "כנף", שפירושה "כנף". מאמינים כי השם ניתן למי שהיו להם כנפיים או נוצות על בגדיהם או כיסויי הראש. שם המשפחה כנאפי נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מאמינים שהשם הובא למדינות אלו על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

מקור שם המשפחה כנאפי

מקורו של שם המשפחה כנאפי אינו ידוע בוודאות. מאמינים שמקור השם במזרח התיכון, אולי בלבנון, סוריה או ישראל. השם נגזר מהמילה הערבית "כנף", שפירושה "כנף". מאמינים כי השם ניתן למי שהיו להם כנפיים או נוצות על בגדיהם או כיסויי הראש. שם המשפחה כנאפי נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מאמינים שהשם הובא למדינות אלו על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

שכיחות שם המשפחה כנאפי

שם המשפחה כנאפי נמצא לרוב במדינות כמו לבנון, סוריה וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה כנאפי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה כנאפי נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה כנאפי נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
לבנון גָבוֹהַ
סוּריָה גָבוֹהַ
ישראל גָבוֹהַ
ארצות הברית לְמַתֵן
קנדה לְמַתֵן
אוֹסטְרַלִיָה לְמַתֵן

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה כנאפי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה כנאפי. אלו כוללים:

  • חסן כנאפי – שחקן ובמאי לבנוני
  • רמי כנאפי – שחקן ובמאי סורי
  • נדים כנאפי – שחקן ובמאי ישראלי
  • רמי כנאפי – שחקן ובמאי אמריקאי
  • חסן כנאפי – שחקן ובמאי קנדי
  • רמי כנאפי – שחקן ובמאי אוסטרלי

סיכום

שם המשפחה כנאפי הוא שם משפחה שלדעתו מקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב במדינות כמו לבנון, סוריה וישראל. השם נגזר מהמילה הערבית "כנף", שפירושה "כנף". הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה כנאפי, כולל שחקנים ובמאים ממדינות שונות. למידע נוסף על שם המשפחה כנאפי, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן