דף הבית » מגזין » רז: שם משפחה נפוץ

רז: שם משפחה נפוץ

רז: שם משפחה נפוץ

רז: שם משפחה נפוץ

רז הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד".

מקור שם המשפחה

מקורו של שם המשפחה רז אינו ידוע בוודאות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד". על פי ההערכה, שם המשפחה שימש משפחות יהודיות שניסו להסתיר את זהותן בתקופות של רדיפה. ייתכן גם ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות לא יהודיות שביקשו להסתיר את זהותם.

שכיחות שם המשפחה

רז הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל מדובר באחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כששם המשפחה הוא למעלה מ-10,000 איש. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-1,741 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה מספר אנשים
ישראל מְשׁוּתָף מעל 10,000
ארצות הברית 5,845 מעל 5,000
קנדה מקום 1,945 מעל 1,000
אוֹסטְרַלִיָה מקום 1,741 מעל 1,000

רז הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד". על פי ההערכה, השתמשו בו משפחות יהודיות שניסו להסתיר את זהותן בתקופות של רדיפה. ייתכן גם ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות לא יהודיות שרצו להסתיר את זהותם. השכיחות של שם המשפחה רז משתנה ממדינה למדינה. בישראל מדובר באחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כששם המשפחה הוא למעלה מ-10,000 איש. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-1,741 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה. המקור של שם המשפחה רז אינו ידוע בוודאות. עם זאת, מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד". על פי ההערכה, שם המשפחה שימש משפחות יהודיות שניסו להסתיר את זהותן בתקופות של רדיפה. ייתכן גם ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות לא יהודיות שרצו להסתיר את זהותם. רז הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד". לסיכום, רז הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "רז" שפירושה "סוד". על פי ההערכה, השתמשו בו משפחות יהודיות שניסו להסתיר את זהותן בתקופות של רדיפה. ייתכן גם ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות לא יהודיות שביקשו להסתיר את זהותם. השכיחות של שם המשפחה רז משתנה ממדינה למדינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן