דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה טוויל: סקירה כללית

שם משפחה טוויל: סקירה כללית

שם משפחה טוויל: סקירה כללית

מה המשמעות של שם משפחה טוויל?

שם המשפחה טוויל הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "טוויל", שפירושה "תבנית של שני קווים מקבילים או יותר". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה אורג או חייט, מכיוון שדפוס של שני קווים מקבילים או יותר שימש לעתים קרובות באריגה וחייטות.

מקורות שם המשפחה טוויל

מקורו של שם המשפחה טוויל במחוז נורפוק האנגלי, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. האיות המוקדם ביותר של השם הוא "Twyll", המופיע ב-Norfolk Pipe Rolls משנת 1185. השם נמצא גם בחלקים אחרים של אנגליה, כולל יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר.

שם משפחה טוויל בארצות הברית

שם המשפחה טוויל הובא לארצות הברית על ידי מהגרים אנגלים במאות ה-17 וה-18. המקרה המתועד הראשון של השם בארצות הברית נמצא ברשומות של חברת וירג'יניה מלונדון, המפרטת ג'ון טוויל כמתיישב מוקדם במושבה ג'יימסטאון בשנת 1607. שם המשפחה טוויל נמצא בחלקים רבים של ארצות הברית , כולל ניו יורק, פנסילבניה, אוהיו וקליפורניה.

שם משפחה טוויל בבריטניה

שם המשפחה טוויל עדיין נמצא בבריטניה כיום. השם נמצא לרוב במחוזות האנגלים נורפוק, יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר. שם המשפחה טוויל נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר ואנגוס.

שם משפחה אריג במדינות אחרות

שם המשפחה טוויל נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נמצא גם בדרום אפריקה, שם הוא נמצא לרוב במחוז קוואזולו-נטאל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אריג

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה טוויל לאורך ההיסטוריה. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האנגלי פיטר טוויל, הפוליטיקאי והדיפלומט האמריקאי ג'ון טוויל, והסופר והמשורר הבריטי ויליאם טוויל.

סיכום

שם המשפחה טוויל הוא שם משפחה ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו במחוז נורפוק האנגלי, ומאז הוא התפשט לאזורים אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה טוויל לאורך ההיסטוריה, כולל השחקן והקומיקאי האנגלי פיטר טוויל, הפוליטיקאי והדיפלומט האמריקאי ג'ון טוויל, והסופר והמשורר הבריטי וויליאם טוויל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן