דף הבית » מעניין » שם משפחה ג'ונסון: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה ג'ונסון: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-05-21 12:25:00+02:00

מקור שם המשפחה ג'ונסון

שם המשפחה ג'ונסון הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של האב. זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בשפה האנגלית, והוא נמצא גם במדינות רבות אחרות. השם נגזר מהשם הפרטי יוחנן, שנגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". שם המשפחה ג'ונסון נמצא במדינות רבות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, שוודיה, נורבגיה, דנמרק, גרמניה וארצות הברית. באנגליה, השם נפוץ ביותר במחוזות לנקשייר, יורקשייר ולינקולנשייר. בסקוטלנד, השם נפוץ ביותר במחוזות לנרקשייר, איירשייר ורנפרושייר. באירלנד, השם נפוץ ביותר במחוזות דבלין, קורק וגאלווי. שם המשפחה ג'ונסון נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה והאיים הקריביים. בארצות הברית, השם נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

וריאציות של שם המשפחה ג'ונסון

לשם המשפחה ג'ונסון יש וריאציות רבות, כולל ג'ונסטון, ג'ונסטון, ג'ונסון, ג'ונסון, ג'ונסן, יאנסן ויאנסון. במקרים מסוימים, השם שונה לצורות אחרות, כגון ג'ונסון לג'ונסון, או ג'ונסטון לג'ונסטון. במקרים מסוימים, השם שונה לצורות אחרות, כגון ג'ונסון לג'ונסון, או ג'ונסטון לג'ונסטון. במקרים אחרים, השם שונה לצורות אחרות, כגון ג'ונסון ליונסון, או ג'ונסטון ליונסן.

המשמעות של שם המשפחה ג'ונסון

שם המשפחה ג'ונסון נגזר מהשם הפרטי ג'ון, שנגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". השם קשור גם לשם הלטיני יוהנס, שפירושו "אלוהים הוא חסד". השם קשור גם לשם היווני Iōannēs, שפירושו "אלוהים הוא חסד". שם המשפחה ג'ונסון קשור גם לשם האנגלי הישן Jōhann, שפירושו "אלוהים הוא חסד". השם קשור גם לשם הנורדי העתיק יוהן, שפירושו "אלוהים הוא חסד".

סיכום

שם המשפחה ג'ונסון הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של האב. זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בשפה האנגלית, והוא נמצא גם במדינות רבות אחרות. השם נגזר מהשם הפרטי יוחנן, שנגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". לשם המשפחה ג'ונסון יש וריאציות רבות, כולל ג'ונסטון, ג'ונסטון, ג'ונסון, ג'ונסון, ג'ונסן, יאנסן ויאנסון. השם נקשר גם לשם הלטיני יוהנס, השם היווני Iōannēs, השם האנגלי הישן ג'והאן, והשם הנורדי העתיק יוהן, שפירושם כולם "אלוהים הוא חסד". למידע נוסף על שם המשפחה ג'ונסון, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן