דף הבית » מעניין » שם משפחה בוער: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה בוער: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-05-21 08:05:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה Burns?

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "burn", שפירושה "נחל". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שגר ליד נחל או נהר. השם קשור גם למשורר הסקוטי רוברט ברנס, שכתב את השיר המפורסם "Auld Lang Syne".

היסטוריה של שם המשפחה ברנס

שם המשפחה ברנס קיים מאז המאה ה-12 ומאמינים שמקורו בסקוטלנד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1296 כאשר ויליאם דה ברנס תועד בראגמן רולס של סקוטלנד. השם נמצא גם ברישומי הפרלמנט הסקוטי בשנת 1314. שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, אירלנד וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וקליפורניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Burns

אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה ברנס הוא המשורר הסקוטי רוברט ברנס. הוא ידוע בעיקר בזכות שירו "Auld Lang Syne", המושר באופן מסורתי בסוף השנה. הוא ידוע גם ביצירות אחרות שלו כמו "To a Mouse" ו-"Tam o' Shanter". אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה ברנס כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ורג' ברנס, הזמר והכותב האמריקאי ג'וני ברנס והאמריקאי השחקן והבמאי רוברט ברנס.

שכיחות שם המשפחה Burns

שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, אירלנד וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וקליפורניה. בסקוטלנד, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר, אנגוס ופרתשייר. באנגליה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר וצ'שייר. באירלנד, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות דבלין, קורק וגאלווי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Burns בסקוטלנד

בסקוטלנד, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה ברנס כוללים את המשורר רוברט ברנס, השחקן והקומיקאי ג'ורג' ברנס, הזמר והכותב ג'וני ברנס, והשחקן והבמאי רוברט ברנס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Burns באנגליה

באנגליה, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעלי שם המשפחה ברנס כוללים את השחקן והקומיקאי ג'ורג' ברנס, הזמר והכותב ג'וני ברנס, והשחקן והבמאי רוברט ברנס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוער באירלנד

באירלנד, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה ברנס כוללים את השחקן והקומיקאי ג'ורג' ברנס, הזמר והכותב ג'וני ברנס, והשחקן והבמאי רוברט ברנס. שם המשפחה ברנס הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם, ויש לו היסטוריה ומשמעות עשירה. השם קשור למשורר הסקוטי המפורסם רוברט ברנס, והוא נמצא לרוב בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד וארצות הברית. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "burn", שפירושה "נחל", ומאמינים שהשם ניתן במקור למי שגר ליד נחל או נהר. שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו, והוא נמצא גם באנגליה, אירלנד וארצות הברית. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ברנס כוללים את המשורר הסקוטי רוברט ברנס, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ורג' ברנס, הזמר והכותב האמריקאי ג'וני ברנס, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט ברנס. למידע נוסף על שם המשפחה ברנס, אתה יכול לבקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן