דף הבית » מעניין » משמעות שם המשפחה Burns

משמעות שם המשפחה Burns

2023-05-02 21:38:00+02:00

מקור שם המשפחה Burns

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי, והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "burne", שפירושה "נחל". השם ניתן במקור למי שגר ליד נחל או נהר. השם נגזר גם מהמילה האנגלית הישנה "burna", שפירושה "גבעה". זה סביר שניתן למישהו שגר על גבעה או ליד גבעה. השם ברנס נגזר גם מהמילה האנגלית העתיקה "burnes", שפירושה "אסם". זה סביר שניתן למישהו שגר ליד אסם או הבעלים של אסם. השם נגזר גם מהמילה האנגלית העתיקה "burnes", שפירושה "אש". זה ככל הנראה ניתן למישהו שהיה קשור לאש בדרך כלשהי.

וריאציות של שם המשפחה Burns

לשם המשפחה ברנס יש וריאציות רבות, כולל ברן, ביירן, ביירן, ביירן, ביירסייד, ביירנסי, ביירסייד ובירנסיי. השם מאוית שונה גם במדינות שונות. בסקוטלנד מאייתים אותו Burnes ואילו באירלנד מאייתים אותו Byrnes. באנגליה מאייתים אותו ברנס, ואילו בוויילס מאייתים אותו בירן.

הפופולריות של שם המשפחה Burns

שם המשפחה ברנס הוא די פופולרי בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-12 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי גם באירלנד, שם הוא שם המשפחה ה-32 הנפוץ ביותר. באנגליה, זהו שם המשפחה ה-77 בשכיחותו, ובוויילס זהו שם המשפחה ה-91 בשכיחותו. שם המשפחה ברנס פופולרי גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-431 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי במיוחד במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-537 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ברנס פופולרי גם באוסטרליה, שם הוא שם המשפחה ה-536 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי במיוחד במדינות ויקטוריה, ניו סאות' ויילס וקווינסלנד. בניו זילנד, זהו שם המשפחה ה-537 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ברנס פופולרי גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וספרד. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-4,912 הנפוץ ביותר, בעוד שבצרפת הוא שם המשפחה ה-4,913 הנפוץ ביותר. בספרד, זהו שם המשפחה ה-4,914 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ברנס פופולרי גם במדינות אחרות, כמו הודו, דרום אפריקה וברזיל. בהודו, זהו שם המשפחה ה-5,837 הנפוץ ביותר, בעוד שבדרום אפריקה זהו שם המשפחה ה-5,838 הנפוץ ביותר. בברזיל, זהו שם המשפחה ה-5,839 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ברנס פופולרי גם במדינות אחרות, כמו מקסיקו, יפן וסין. במקסיקו, זהו שם המשפחה ה-5,840 הנפוץ ביותר, בעוד ביפן הוא שם המשפחה ה-5,841 הנפוץ ביותר. בסין, זהו שם המשפחה ה-5,842 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ברנס הוא שם פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "burne", "burna" ו-"burnes", ויש לו וריאציות רבות. הוא פופולרי במיוחד בסקוטלנד, אירלנד, אנגליה, וויילס, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, ספרד, הודו, דרום אפריקה, ברזיל, מקסיקו, יפן וסין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן