דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה בוצ'ארד: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה בוצ'ארד: היסטוריה, מוצא ומשמעות

2023-04-19 09:43:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה בוצ'ארד?

שם המשפחה בוצ'ארד הוא שם צרפתי שמקורו במילה הצרפתית העתיקה "בוצ'יר", שפירושה "קצב". השם ניתן במקור למי שהיה קצב או שעבד בתעשיית הבשר. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי למי שהיה חזק או אמיץ.

מקור שם המשפחה בוצ'ארד

מקורו של שם המשפחה בושאר בצרפת, ונחשב כי נעשה בו שימוש לראשונה באזור נורמנדי. מאמינים שהאדם הראשון שהשתמש בשם היה אדם בשם גיום בוצ'יר, שנולד בשנת 1030. השם התפשט מאז לאזורים אחרים בעולם, כולל קנדה, ארצות הברית וחלקים נוספים באירופה. .

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בושאר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה בוצ'ארד, כולל:

  • אטיין בושאר, פוליטיקאי צרפתי-קנדי
  • ז'נב בושארד, ספורטאי אולימפי קנדי
  • ז'אן-בטיסט בושאר, חוקר צרפתי-קנדי
  • ג'וזף בושארד, פוליטיקאי קנדי
  • לודוביק בושאר, פוליטיקאי קנדי
  • מארי ז'וזה בושאר, שחקנית קנדית
  • מישל בושאר, שחקן צרפתי-קנדי
  • פייר בושאר, שחקן הוקי צרפתי-קנדי
  • רנה בושאר, פוליטיקאי קנדי
  • רוברט בושארד, פוליטיקאי קנדי

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בושאר

שם המשפחה Bouchard נפוץ למדי בצרפת, והוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, ארצות הברית וחלקים אחרים של אירופה. על פי מפקד האוכלוסין של 2019, היו יותר מ-10,000 אנשים בצרפת עם שם המשפחה Bouchard.

תפוצת שמות המשפחה של בושאר

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה בוצ'ארד
צָרְפַת 10,000+
קנדה 2,000+
ארצות הברית 1,000+
מדינות אירופה אחרות 500+

סמל בושארד

למשפחת בושארד יש סמל המשמש לייצוג המשפחה. הסמל כולל מגן שחור עם שברון כסוף, המהווה סמל להגנה. המגן כולל גם שלושה כוכבי כסף, המייצגים אמונה, תקווה וצדקה. פסגת הסמל הוא אריה כסוף, המהווה סמל של כוח ואומץ.

המוטו של משפחת בושאר

למשפחת בושארד יש מוטו המשמש לייצוג המשפחה. המוטו הוא "Fide et Fortitudine", שפירושו "על ידי אמונה וכוח". המוטו הזה הוא תזכורת למשפחה להישאר חזקה ולהאמין בכל מה שהם עושים.

סמל משפחת בושארד

למשפחת בושארד יש גם סמל המשמש לייצוג המשפחה. הסמל כולל מגן שחור עם שברון כסוף, המהווה סמל להגנה. המגן כולל גם שלושה כוכבי כסף, המייצגים אמונה, תקווה וצדקה. הסמל כולל גם אריה כסוף, שהוא סמל לחוזק ואומץ.

היסטוריה משפחתית של בושאר

למשפחת בושארד היסטוריה ארוכה ועשירה שתחילתה במאה ה-10. משערים שמקורה של המשפחה בנורמנדי, צרפת, והאדם הידוע הראשון שהשתמש בשם המשפחה בושאר היה גיום בוצ'יר, שנולד בשנת 1030. מאז התפשטה משפחת בושארד למקומות אחרים בעולם, כולל קנדה, ארצות הברית וחלקים אחרים באירופה. למשפחת בושארד היסטוריה ארוכה וגאה, והמשפחה הניבה אנשים בולטים רבים לאורך השנים. משפחת בושאר הפיקה פוליטיקאים, ספורטאים, חוקרים, שחקנים ועוד. משפחת בושארד היא עדות לעוצמתה ואומץ הלב של הרוח האנושית, ומורשת המשפחה תמשיך לחיות לדורות הבאים. למידע נוסף על שם המשפחה בוצ'ארד, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן