דף הבית » מומלץ בהקדם » מאתר שם המשפחה של הקצב: מדריך מקיף

מאתר שם המשפחה של הקצב: מדריך מקיף

מאתר שם המשפחה של הקצב: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של הקצב?

שם המשפחה בוצ'ר הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, הנגזר מעיסוקו של קצב. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר קצבים היו עיסוק נפוץ. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה bouchier, שפירושה "קצב". שם המשפחה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל בריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה של הקצב

מקורו של שם המשפחה בוצ'ר הוא בימי הביניים, כאשר קצבים היו עיסוק נפוץ. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה bouchier, שפירושה "קצב". שם המשפחה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל בריטניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה בוצ'ר מתוארך למאה ה-13, כאשר אדם בשם ויליאם לה בוצ'ר הוקלט ב- Hundred Rolls of Norfolk, אנגליה. השם נמצא גם ברישומי מס הסקר של יורקשייר ב-1379, שם תועד אדם בשם יוהנס לה בוצ'ר.

שם משפחה בוצ'ר בבריטניה

שם המשפחה בוצ'ר נמצא לרוב בבריטניה, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. לפי מפקד האוכלוסין של 1881, שם המשפחה בוצ'ר היה שם המשפחה ה-39 הנפוץ ביותר באנגליה ובוויילס. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-48 בשכיחותו.

שם משפחה בוצ'ר בארצות הברית

שם המשפחה באוצ'ר נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

שם משפחה של קצב בקנדה

שם המשפחה באוצ'ר נמצא גם בקנדה, שם הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית.

מציאת שם המשפחה של הקצב

אם אתם מחפשים מידע על שם המשפחה בוצ'ר, ישנם מספר משאבים זמינים. המשאב המקיף ביותר הוא האינדקס הגנאלוגי הבינלאומי (IGI), שהוא מסד נתונים של רשומות גנאלוגיות מרחבי העולם. ה-IGI מכיל רשומות מבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. משאב נוסף למציאת מידע על שם המשפחה בוצ'ר הוא אתר FamilySearch, שהוא אתר גנאלוגי חינמי המנוהל על ידי כנסיית ישו המשיח שלאחר מכן קדושי יום. האתר מכיל רשומות מבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

דעה אישית

שם המשפחה בוצ'ר הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מעניין לציין שהשם נגזר מעיסוקו של קצב, וסביר להניח שהשם אומץ על ידי מי שעבדו במקצוע. מעניין גם לציין ששם המשפחה נמצא לרוב בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה בוצ'ר?

מקורו של שם המשפחה בוצ'ר הוא בימי הביניים, כאשר קצבים היו עיסוק נפוץ. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה bouchier, שפירושה "קצב".

היכן נמצא שם המשפחה בוצ'ר בדרך כלל?

שם המשפחה בוצ'ר נמצא לרוב בבריטניה, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אילו משאבים זמינים למציאת מידע על שם המשפחה בוצ'ר?

המשאב המקיף ביותר למציאת מידע על שם המשפחה בוצ'ר הוא האינדקס הגנאלוגי הבינלאומי (IGI). משאב נוסף הוא אתר FamilySearch, שהוא אתר גנאלוגי חינמי המנוהל על ידי כנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרון הימים.

סיכום

שם המשפחה בוצ'ר הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, הנגזר מעיסוקו של קצב. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר קצבים היו עיסוק נפוץ. השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל בריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. המשאב המקיף ביותר למציאת מידע על שם המשפחה בוצ'ר הוא האינדקס הגנאלוגי הבינלאומי (IGI). משאב נוסף הוא אתר FamilySearch, שהוא אתר גנאלוגי חינמי המנוהל על ידי כנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרון הימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן