דף הבית » TOP10 » שם משפחה אשרם: מדריך מקיף

שם משפחה אשרם: מדריך מקיף

2023-04-10 08:00:00+02:00

מהו שם המשפחה אשרם?

שם המשפחה אשרם הוא שם משפחה נפוץ בהודו, במיוחד במדינות גוג'אראט, מהרשטרה וקרנטקה. זה נגזר מהמילה הסנסקריט 'אשרמה', שפירושה 'הרמיטאז' או 'נסיגה'. על פי ההערכה, שם המשפחה מקורו בנוהג העתיק של סגפנות, שהיה פופולרי בקרב קהילת הברהמינים בהודו. שם המשפחה נמצא גם בקרב הקהילות הג'ייניות והבודהיסטיות בהודו.

מקור שם המשפחה אשרם

מקורו של שם המשפחה אשרם הוא מאמינים מנוהג עתיק של סגפנות, שהיה פופולרי בקרב קסדת הברהמינים בהודו. תרגול הסגפנות היה דרך חיים לקאסטת הברהמינים, והוא היה כרוך בוויתור על רכוש עולמי ובשאיפה להארה רוחנית. מקורו של שם המשפחה אשרם הוא מהמילה הסנסקריט 'אשרמה', שפירושה 'הרמיטאז' או 'נסיגה'.

פירוש שם המשפחה אשרם

המשמעות של שם המשפחה אשרם נגזרת מהמילה הסנסקריט 'אשרמה', שפירושה 'הרמיטאז' או 'נסיגה'. על פי ההערכה, שם המשפחה מקורו בנוהג העתיק של סגפנות, שהיה פופולרי בקרב קהילת הברהמינים בהודו. תרגול הסגפנות היה דרך חיים לקאסטת הברהמינים, והוא היה כרוך בוויתור על רכוש עולמי ובשאיפה להארה רוחנית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אשרם

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אשרם. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה אשרם כוללים את השחקן ההודי Amitabh Bachchan, שחקן הקריקט ההודי Sachin Tendulkar, והפוליטיקאי ההודי Rahul Gandhi.

אמיטאב באצ'אן

Amitabh Bachchan הוא שחקן ומפיק קולנוע הודי אשר נחשב לאחד השחקנים הגדולים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע ההודי. הוא ידוע גם בעבודתו הפילנתרופית והוא זוכה בפרסים רבים, כולל ארבעה פרסי קולנוע לאומיים וחמישה עשר פרסי Filmfare.

סאצ'ין טנדלקר

סאצ'ין טנדלקר הוא שחקן קריקט הודי שנחשב כאחד החובטים הגדולים בכל הזמנים. הוא מלך השערים הגבוה ביותר בכל הזמנים בקריקט בינלאומי והוא השחקן היחיד שכבש מאה מאות בינלאומיות. הוא גם זוכה בפרסים רבים, כולל Bharat Ratna, הפרס האזרחי הגבוה ביותר בהודו.

סיכום

שם המשפחה אשרם הוא שם משפחה נפוץ בהודו, במיוחד במדינות גוג'אראט, מהרשטרה וקרנטקה. זה נגזר מהמילה הסנסקריט 'אשרמה', שפירושה 'הרמיטאז' או 'נסיגה'. על פי ההערכה, שם המשפחה מקורו בנוהג העתיק של סגפנות, שהיה פופולרי בקרב קהילת הברהמינים בהודו. המשמעות של שם המשפחה אשרם נגזרת מהמילה הסנסקריט 'אשרמה', שפירושה 'הרמיטאז' או 'נסיגה'. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אשרם, כולל השחקן ההודי אמיטאב באצ'אן, שחקן הקריקט ההודי סאצ'ין טנדלקר והפוליטיקאי ההודי רחול גנדי. למידע נוסף על שם המשפחה אשרם, אתה יכול לבקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן