דף הבית » TOP10 » שם משפחה Surmili: מבט על מקורותיו ומשמעותו

שם משפחה Surmili: מבט על מקורותיו ומשמעותו

שם משפחה Surmili: מבט על מקורותיו ומשמעותו

מהו שם המשפחה סורמילי?

סורמילי הוא שם משפחה ממוצא הודי. זה נגזר מהמילה בסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה סורמילי

מקורו של שם המשפחה Surmili הוא במדינת גוג'אראט. משערים שזה נגזר מהמילה בסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ההערכה היא ששם המשפחה Surmili מקורו במדינת גוג'אראט. משערים שזה נגזר מהמילה בסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

משמעות שם המשפחה סורמילי

המשמעות של שם המשפחה סורמילי היא "יפה". זה נגזר מהמילה בסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ההערכה היא ששם המשפחה Surmili נגזר מהמילה הסנסקריט "surmila", שפירושה "יפה". זהו שם משפחה נפוץ בהודו ונמצא בחלקים רבים של המדינה. משמעות שם המשפחה היא "יפה" ומאמינים שמקורו במדינת גוג'אראט.

הפצת שם המשפחה סורמילי

שם המשפחה סורמילי התפשט ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש בהודו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה Surmili נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בהודו, אך הוא נמצא גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה הוא במדינת גוג'אראט והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה Surmili. חלקם כוללים את השחקן והבמאי ההודי ראג'קומאר סורמילי, שחקן הקריקט ההודי אג'אי סורמילי, והפוליטיקאי ההודי והשר הראשי לשעבר של גוג'אראט, אננדיבן פאטל. ראג'קומאר סורמילי הוא שחקן ובמאי הודי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "גולמאל" ו"הום טום". הוא גם ביים סרטים כמו "Hum Tum" ו"Golmaal Returns".Ajay Surmili הוא שחקן קריקט הודי. הוא חובט ימני ובאולר ביד ימין מהיר בינוני. הוא ייצג את הודו במונדיאל עד גיל 19 ושיחק ב-Rajasthan Royals בליגת העל ההודית. אננדיבן פאטל הוא פוליטיקאי הודי והשר הראשי לשעבר של גוג'אראט. היא הייתה האישה הראשונה שכיהנה בתפקיד וכיהנה בין השנים 2014 עד 2016. היא חברה במפלגת Bharatiya Janata ומילאה תפקידי שרים שונים בממשלת גוג'אראט.

סיכום

שם המשפחה סורמילי הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה הסנסקריט "סורמילה", שפירושה "יפה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, רג'סטאן ומאדיה פראדש בהודו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה סורמילי, כולל השחקן והבמאי ההודי ראג'קומאר סורמילי, שחקן הקריקט ההודי אג'אי סורמילי, והפוליטיקאי ההודי והשר הראשי של גוג'אראט לשעבר, אננדיבן פאטל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן