דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה אמיס – מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה אמיס – מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה אמיס – מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

מקור שם המשפחה אמיס

מקורו של שם המשפחה אמיס הוא בצרפת, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות. השם נגזר מהמילה הלטינית "amis", שפירושה "חבר". מאמינים שהשם ניתן במקור למישהו שהיה ידידותי ואהוד. שם המשפחה אמיס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל צרפת, אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וארצות הברית. בצרפת, השם מאוית "Amis", בעוד שבמדינות אחרות הוא מאוית "Ames", "Amez", "Amis" או "Amys".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אמיס

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אמיס, ביניהם הסופר והמשורר הבריטי מרטין אמיס, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן פול בלמונדו, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד. מרטין אמיס הוא אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה אמיס. הוא סופר ומשורר בריטי שכתב כמה רומנים, כולל Money, London Fields ו-The Information. הוא גם מחברם של מספר אוספי חיבורים וסיפורים קצרים. ז'אן פול בלמונדו הוא שחקן ובמאי צרפתי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "חסר נשימה", "האיש ההוא מריו" ו"המקצוען". הוא גם ביים כמה סרטים, כולל "המקצוען" ו"האישה הסמוכה". רוברט רדפורד הוא שחקן ובמאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו בוץ' קאסידי וסאנדנס קיד, העוקץ וכל אנשי הנשיא. הוא גם ביים כמה סרטים, כולל אנשים רגילים ונהר עובר דרכו.

משמעות שם המשפחה אמיס

מקורו של שם המשפחה אמיס הוא מהמילה הלטינית "אמיס", שפירושה "חבר". מאמינים שהשם ניתן במקור למישהו שהיה ידידותי ואהוד. השם קשור גם למילה הצרפתית "amitié", שפירושה "ידידות".

השימוש בשם המשפחה אמיס ברחבי העולם

שם המשפחה אמיס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל צרפת, אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וארצות הברית. בצרפת, השם מאוית "Amis", בעוד שבמדינות אחרות הוא מאוית "Ames", "Amez", "Amis" או "Amys". בצרפת, שם המשפחה אמיס נמצא לרוב באזור בריטני, שם מאמינים שמקורו. באנגליה, השם נמצא לרוב במחוזות קנט וסאסקס. בגרמניה, השם נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. באיטליה, השם נמצא לרוב באזורי טוסקנה ולומברדיה. בספרד, השם נמצא לרוב באזור קטלוניה. בפורטוגל, השם נמצא לרוב באזור אלגרבה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס.

סיכום

מקורו של שם המשפחה אמיס הוא בצרפת, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות. השם נגזר מהמילה הלטינית "amis", שפירושה "חבר". מאמינים שהשם ניתן במקור למישהו שהיה ידידותי ואהוד. שם המשפחה אמיס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל צרפת, אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וארצות הברית. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אמיס כוללים את הסופר והמשורר הבריטי מרטין אמיס, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן פול בלמונדו, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד. למידע נוסף על שם המשפחה אמיס, מצא מידע נוסף בויקיפדיה או צפה בסרטונים ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן