דף הבית » מגזין » שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית: מדריך מקיף

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית: מדריך מקיף

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית?

משפחת המלוכה הבריטית היא אחת המשפחות המפורסמות והמשפיעות בעולם. אבל מה שם המשפחה שלהם? התשובה אינה פשוטה כפי שאתה עשוי לחשוב. למשפחת המלוכה הבריטית אין שם משפחה רשמי. במקום זאת, בני המשפחה משתמשים בשם הבית או השושלת שאליהם הם שייכים. לדוגמה, המלכה אליזבת השנייה שייכת לבית וינדזור, ולכן היא ידועה בשם אליזבת וינדזור. עם זאת, למשפחת המלוכה הבריטית היה שם משפחה בעבר. בשנת 1917 שינה המלך ג'ורג' החמישי את שם המשפחה מסקסה-קובורג-גותה לווינדזור. זה נעשה כדי להרחיק את המשפחה משורשיה הגרמנים במהלך מלחמת העולם הראשונה.

ההיסטוריה של שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית

למשפחת המלוכה הבריטית היו כמה שמות משפחה במהלך ההיסטוריה שלה. השם המקורי של המשפחה היה Saxe-Coburg-Gotha, אשר אומץ בשנת 1840 כאשר המלכה ויקטוריה נישאה לנסיך אלברט מסקסה-Coburg-Gotha. בשנת 1917 שינה המלך ג'ורג' החמישי את שם המשפחה לווינדזור. זה נעשה כדי להרחיק את המשפחה משורשיה הגרמנים במהלך מלחמת העולם הראשונה. בשנת 1960, המלכה אליזבת השנייה והנסיך פיליפ החליטו לשנות את שם המשפחה למאונטבאטן-ווינדזור. זה נעשה כדי לכבד את משפחתו של הנסיך פיליפ, בני הזוג מאונטבאטן.

המשמעות של שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית הוא סמל להיסטוריה וזהותה של המשפחה. זהו תזכורת לשורשי המשפחה ולמאבקים איתם התמודדו לאורך השנים. השם משמש גם כתזכורת למחויבות המשפחה לעם הבריטי. על ידי שינוי שמם לווינדזור ב-1917, המשפחה הראתה את נאמנותה לעם הבריטי בתקופה קשה.

שם המשפחה של משפחת המלוכה בתרבות הפופולרית

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית מוזכר לעתים קרובות בתרבות הפופולרית. למשל, הסיטקום הבריטי "הרויאלס" נקרא על שם המשפחה. התוכנית עוקבת אחר חייה הבדיוניים של משפחת מלוכה בריטית מודרנית. שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית מוזכר גם במחזמר המצליח "המילטון". בשיר "You'll Be Back", שר המלך ג'ורג' השלישי, "כאשר הדחיפה באה לדחוף, אני אשלח גדוד חמוש מלא כדי להזכיר לך את אהבתי". זוהי התייחסות לשם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית, שכן המשפחה שינתה את שמה לווינדזור ב-1917.

שם המשפחה של משפחת המלוכה במדינות אחרות

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית משמש גם במדינות אחרות. לדוגמה, בספרד, משפחת המלוכה ידועה כבית בורבון. ביפן, משפחת המלוכה ידועה כבית אקיהיטו.

שם המשפחה והמלוכה של משפחת המלוכה

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית הוא סמל למלוכה. זוהי תזכורת להיסטוריה הארוכה של המשפחה ולמחויבותה לעם הבריטי. השם משמש גם כתזכורת לנאמנות המשפחה למלוכה ולמסירותה לשמירה על מסורות המלוכה הבריטית.

סיכום

שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית הוא חלק חשוב מההיסטוריה והזהות של המשפחה. זוהי תזכורת לשורשי המשפחה ולמחויבותה לעם הבריטי. השם הוא גם סמל למונרכיה ולמסירותה לשמירה על מסורות המלוכה הבריטית. שם המשפחה של משפחת המלוכה הבריטית מוזכר גם בתרבות הפופולרית, והוא משמש גם במדינות אחרות. לא משנה היכן נעשה בו שימוש, השם הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה של המשפחה ולמחויבותה לעם הבריטי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן