דף הבית » מגזין » שם המשפחה של המלכה אליזבת

שם המשפחה של המלכה אליזבת

2023-04-04 14:38:00+02:00

שם המשפחה של המלכה אליזבת

המלכה אליזבת השנייה היא המונרך הכי ארוך בתולדות בריטניה. היא על כס המלוכה מאז 1952 והיא ראש חבר העמים. ככזה, לשם משפחתה יש חשיבות רבה לעם הבריטי ולעולם. אבל מה שם המשפחה של המלכה? שמה המלא של המלכה הוא אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור. שם המשפחה שלה הוא ווינדזור, שהוא בית המלוכה של הממלכה המאוחדת. השם אומץ על ידי המלך ג'ורג' החמישי בשנת 1917, כאשר שינה את שם המשפחה מסקסה-קובורג-גותה לווינדזור. זה נעשה כדי להרחיק את משפחת המלוכה הבריטית משורשיה הגרמנים במהלך מלחמת העולם הראשונה.

ההיסטוריה של השם ווינדזור

לשם ווינדזור יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. זה מתוארך למאה ה-11, כאשר ויליאם הכובש, המלך הנורמני הראשון של אנגליה, בנה טירה בעיירה ווינדזור. הטירה הייתה סמל לכוחה של המלוכה והשם אומץ על ידי משפחת המלוכה.השם שימש את משפחת המלוכה הבריטית מאז. הוא שימש את המלכה ויקטוריה, שהייתה המלך הראשון שהשתמש בשם באופן רשמי. בנה, המלך אדוארד השביעי, היה הראשון שהשתמש בשם ווינדזור כשם משפחה.

המשמעות של השם ווינדזור

השם וינדזור הוא סמל של המלוכה ושל העם הבריטי. זוהי תזכורת להיסטוריה הארוכה של המלוכה ולכוח והיוקרה הכרוכים בה. זה גם תזכורת לאחדות העם הבריטי, שכן השם משותף לכל בני משפחת המלוכה.השם הוא גם סמל להמשכיות המלוכה. הוא נמצא בשימוש על ידי כל בני משפחת המלוכה מאז 1917 ומהווה תזכורת ליציבות ולחוזקה של המלוכה.

מורשת השם ווינדזור

השם וינדזור הוא תזכורת לכוחה וליוקרה של המלוכה. זהו סמל לאחדות העם הבריטי ולהמשכיות המלוכה. זהו גם תזכורת להיסטוריה הארוכה של המלוכה ולחשיבותה של משפחת המלוכה לעם הבריטי. השם הוא גם תזכורת לחשיבות המלוכה לעולם. המלכה היא ראש חבר העמים, קבוצה של 53 מדינות המקושרות בהיסטוריה ובערכים המשותפים שלהן. השם וינדזור הוא תזכורת לחשיבותה של המלוכה לעולם ולכוחו והיוקרה של העם הבריטי. השם ווינדזור הוא סמל לכוחה וליוקרה של המלוכה. זוהי תזכורת להיסטוריה הארוכה של המלוכה ולחשיבותה של משפחת המלוכה לעם הבריטי. זה גם תזכורת לאחדות העם הבריטי ולהמשכיות המלוכה. השם הוא תזכורת לחשיבות המלוכה לעולם ולכוחו והיוקרה של העם הבריטי. השם וינדזור הוא סמל לכוחה וליוקרה של המלוכה ולחשיבותה של משפחת המלוכה לעם הבריטי ולעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן