דף הבית » TOP10 » שם המשפחה של גולדברג: מקורותיו ומשמעותו

שם המשפחה של גולדברג: מקורותיו ומשמעותו

שם המשפחה של גולדברג: מקורותיו ומשמעותו

מהו שם המשפחה של גולדברג?

שם המשפחה גולדברג הוא שם משפחה יהודי ממוצא גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "גולדברג", שפירושה "הר הזהב". מאמינים שהשם מקורו בימי הביניים, אז ניתן ליהודים את השם כדי לסמן את עושרם ושגשוגם. שם המשפחה גולדברג נפוץ ביותר בגרמניה, ארצות הברית וישראל.

וריאציות של שם המשפחה גולדברג

לשם המשפחה גולדברג יש וריאציות רבות, כולל גולדברגר, גולדבורג וגולדברג. וריאציות אחרות כוללות את Goldbarg, Goldbargen, Goldbarth, Goldbart ו-Goldbargen.

שכיחות שם המשפחה גולדברג

שם המשפחה גולדברג נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-40 בשכיחותו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. בישראל, זהו שם המשפחה ה-12 בשכיחותו.

גולדברג בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה גולדברג נפוץ ביותר במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. הוא נפוץ גם במדינות ברלין, ברנדנבורג וסקסוניה.

גולדברג בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה גולדברג נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. זה נפוץ גם במדינות פנסילבניה, אילינוי וניו ג'רזי.

גולדברג בישראל

בישראל, שם המשפחה גולדברג נפוץ בעיקר בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. הוא נפוץ גם בערים באר שבע, אשדוד ונתניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולדברג

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולדברג, ביניהם השחקן וופי גולדברג, הקומיקאי והשחקן אדם גולדברג והמוזיקאי רוב גולדברג. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה גולדברג כוללים את השחקן והבמאי לאונרד גולדברג, השחקן והבמאי ג'ונתן גולדברג, והשחקן והבמאי רוברט גולדברג.

סיכום

שם המשפחה גולדברג הוא שם משפחה יהודי ממוצא גרמני הנפוץ ביותר בגרמניה, ארצות הברית וישראל. יש לו וריאציות רבות, כולל גולדברגר, גולדבורג וגולדברג. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולדברג, ביניהם השחקן וופי גולדברג, הקומיקאי והשחקן אדם גולדברג והמוזיקאי רוב גולדברג. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן