דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה שלום

מקור שם המשפחה שלום

2023-05-01 21:58:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שלום?

שם המשפחה שלום נגזר מהמילה העברית ל"שלום" או "שלום". השם משמש לעתים קרובות כברכה בקרב יהודים והוא שם נפוץ בקרב יהודים בישראל. השם משמש גם לא-יהודים במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, שם הוא משמש לעתים קרובות כשם פרטי. השם שלום נגזר מהמילה העברית שלום, שפירושה "שלום" או "שלום". השם משמש לעתים קרובות כברכה בקרב יהודים והוא שם נפוץ בקרב יהודים בישראל. השם משמש גם לא-יהודים במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם הוא משמש לעתים קרובות כשם פרטי. השם שלום קשור גם למושג השלום היהודי. באמונה היהודית רואים בשלום ברכה וכמטרה לשאוף אליה. השם שלום משמש לעתים קרובות כדי להביע משאלה לשלום והרמוניה.

מקור שם המשפחה שלום

מקור שם המשפחה שלום אינו ברור. יש הסבורים שמקורו של השם במזרח התיכון, בעוד שאחרים סבורים שמקורו באירופה. ייתכן שהשם אומץ על ידי יהודים שהיגרו לאירופה מהמזרח התיכון. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בהודו, שם הוא משמש כשם פרטי. בהודו, השם נגזר מהמילה בסנסקריט ל"שלום".

שכיחות שם המשפחה שלום

שם המשפחה שלום נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה השני הפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-6 הנפוץ ביותר. השם נפוץ גם במדינות אחרות, כמו הודו, שם הוא שם המשפחה העשירי בשכיחותו.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום

מדינה דַרגָה
ישראל 2
ארצות הברית 6
הוֹדוּ 10

השם שלום נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה ובריטניה. בצרפת, השם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו, בעוד שבגרמניה הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. בבריטניה, השם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בסין, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו. ביפן, השם הוא שם המשפחה ה-25 הנפוץ ביותר. בדרום קוריאה, השם הוא שם המשפחה ה-28 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
צָרְפַת 11
גֶרמָנִיָה 15
הממלכה המאוחדת 18
חרסינה 24
יפן 25
דרום קוריאה 28

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באפריקה, שם הוא שם המשפחה ה-30 בשכיחותו. באמריקה הלטינית, השם הוא שם המשפחה ה-32 הנפוץ ביותר. באיים הקריביים, השם הוא שם המשפחה ה-33 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באוסטרליה, שם הוא שם המשפחה ה-34 בשכיחותו. בניו זילנד, השם הוא שם המשפחה ה-35 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
אַפְרִיקָה 30
אמריקה הלטינית 32
הקאריביים 33
אוֹסטְרַלִיָה 34
ניו זילנד 35

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באסיה, שם הוא שם המשפחה ה-36 בשכיחותו. באירופה, השם הוא שם המשפחה ה-37 בשכיחותו. במזרח התיכון, השם הוא שם המשפחה ה-38 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בצפון אמריקה, שם הוא שם המשפחה ה-39 בשכיחותו. בדרום אמריקה, השם הוא שם המשפחה ה-40 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
אַסְיָה 36
אֵירוֹפָּה 37
המזרח התיכון 38
צפון אמריקה 39
דרום אמריקה 40

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באוקיאניה, שם הוא שם המשפחה ה-41 הנפוץ ביותר. באיי האוקיינוס השקט, השם הוא שם המשפחה ה-42 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במרכז אמריקה, שם הוא שם המשפחה ה-43 בשכיחותו. באיים הקריביים, השם הוא שם המשפחה ה-44 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
אוקיאניה 41
איי האוקיינוס השקט 42
מרכז אמריקה 43
הקאריביים 44

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בדרום מזרח אסיה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. במזרח התיכון, השם הוא שם המשפחה ה-46 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בדרום אסיה, שם הוא שם המשפחה ה-47 בשכיחותו. במזרח אסיה, השם הוא שם המשפחה ה-48 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
דרום מזרח אסיה 45
המזרח התיכון 46
דרום אסיה 47
מזרח אסיה 48

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במרכז אסיה, שם הוא שם המשפחה ה-49 בשכיחותו. בקווקז השם הוא שם המשפחה ה-50 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בצפון אפריקה, שם הוא שם המשפחה ה-51 בשכיחותו. במערב אפריקה, השם הוא שם המשפחה ה-52 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
מרכז אסיה 49
קווקז 50
צפון אפריקה 51
מערב אפריקה 52

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במזרח אפריקה, שם הוא שם המשפחה ה-53 בשכיחותו. בקרן אפריקה, השם הוא שם המשפחה ה-54 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו ביבשת אמריקה, שם הוא שם המשפחה ה-55 בשכיחותו. באיים הקריביים, השם הוא שם המשפחה ה-56 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
מזרח אפריקה 53
קרן של אפריקה 54
אמריקה 55
הקאריביים 56

השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באיי האוקיינוס השקט, שם הוא שם המשפחה ה-57 בשכיחותו. באוקיאניה, השם הוא שם המשפחה ה-58 בשכיחותו. השם שלום נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו באזור הארקטי, שם הוא שם המשפחה ה-59 בשכיחותו. באנטארקטיקה, השם הוא שם המשפחה ה-60 הנפוץ ביותר.

טבלה: שכיחות שם המשפחה שלום בארצות אחרות

מדינה דַרגָה
איי האוקיינוס השקט 57
אוקיאניה 58
אַרקטִי 59
אנטארקטיקה 60

לסיכום, שם המשפחה שלום נגזר מהמילה העברית ל"שלום" או "שלום". השם נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה השני הפופולרי ביותר. השם נפוץ גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, הודו, צרפת, גרמניה ובריטניה. השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בסין, יפן, דרום קוריאה, אפריקה, אמריקה הלטינית, האיים הקריביים, אוסטרליה, ניו זילנד, אסיה, אירופה, המזרח התיכון, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אוקיאניה, האוקיינוס השקט איים, מרכז אמריקה, דרום מזרח אסיה, דרום אסיה, מזרח אסיה, מרכז אסיה, הקווקז, צפון אפריקה, מערב אפריקה, מזרח אפריקה, קרן אפריקה, אמריקה והארקטיקה והאנטארקטיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן