דף הבית » להעביר את הזמן » שם המשפחה של ביונסה – מבט מעמיק

שם המשפחה של ביונסה – מבט מעמיק

2023-06-05 17:02:00+02:00

מה שם המשפחה של ביונסה?

שם המשפחה של ביונסה הוא נואלס. הזמרת נולדה ביונסה ג'יזל נואלס ב-4 בספטמבר 1981, ביוסטון, טקסס. היא בתם של מתיו נואלס וטינה נואלס, ואחותה של סולאנג' נואלס.

היסטוריה של שם נואלס

לשם נואלס יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. מאמינים שמקורו באנגליה, כאשר התיעוד המוקדמים ביותר של השם הופיעו במאה ה-13. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה cnoll, שפירושה "גבעה". משפחת נואלס נמצאת בארצות הברית מאז תחילת המאה ה-19. נואלס הידוע הראשון שהגיע לארצות הברית היה ויליאם נואלס, שהגיע לניו יורק בשנת 1820. מאז התפשטה משפחת נואלס ברחבי המדינה, עם חברים שחיים בכל 50 המדינות.

משפחת נואלס במוזיקה

למשפחת נואלס יש היסטוריה ארוכה במוזיקה. מתיו נואלס, אביה של ביונסה, היה מנהל ומנהל מוזיקלי מצליח. הוא ניהל את הקריירה של בתו, כמו גם את הקבוצה Destiny's Child, שהציגה את ביונסה בתור הזמרת הראשית. מת'יו נואלס הוא גם המייסד של Music World Entertainment, חברת תקליטים וחברת בידור. הלייבל הוציא אלבומים של ביונסה, Destiny's Child ואמנים נוספים.

מורשת משפחת נואלס

למשפחת נואלס הייתה השפעה עמוקה על תעשיית המוזיקה. ביונסה הפכה לאחת האמניות המצליחות והמשפיעות בכל הזמנים, ואביה היה גורם מרכזי בהצלחתה. משפחת נואלס הייתה גם כוח מרכזי בתעשיית הבידור. מת'יו נואלס היה מנהל מצליח ומנהל תקליטים, ובתו הפכה לכוכבת גדולה.

סיכום

שם המשפחה של ביונסה הוא נואלס. לשם יש היסטוריה ארוכה וסיפורית, ולמשפחת נואלס הייתה השפעה גדולה על תעשיית המוזיקה. מת'יו נואלס היה מנהל מצליח ומנהל תקליטים, ובתו הפכה לאחת האמנים המצליחים והמשפיעים בכל הזמנים. מורשת משפחת נואלס היא מורשת של הצלחה והשפעה. למידע נוסף על משפחת נואלס, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן