דף הבית » TOP10 » שם המשפחה של אורפלי: מדריך מקיף

שם המשפחה של אורפלי: מדריך מקיף

שם המשפחה של אורפלי: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של אורפלי?

שם המשפחה אורפלי הוא שם משפחה נפוץ יחסית שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. השם נגזר מהמילה העברית "או", שפירושה "אור".

מהו מקור שם המשפחה אורפלי?

מקורו של שם המשפחה אורפלי הוא מאמינים מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו באזור המכונה כיום ישראל, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. השם נגזר מהמילה העברית "או", שפירושה "אור".

מה המשמעות של שם המשפחה אורפלי?

המשמעות של שם המשפחה אורפלי היא מאמינים "קל". זה נגזר מהמילה העברית "או", שפירושה "אור". מאמינים שהשם הוא התייחסות לאור האל, או לאור האמונה.

כמה נפוץ שם המשפחה אורפלי?

שם המשפחה אורפלי נפוץ יחסית במדינות רבות בעולם. בישראל זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כאשר כ-1.5% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בארצות הברית הוא גם נפוץ יחסית, כאשר כ-0.2% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בקנדה הוא פחות נפוץ, כאשר כ-0.1% מהאוכלוסייה נושאים את השם.

מהי השכיחות של שם המשפחה אורפלי במדינות שונות?

שם המשפחה אורפלי נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. בישראל זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כאשר כ-1.5% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בארצות הברית הוא גם נפוץ יחסית, כאשר כ-0.2% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בקנדה הוא פחות נפוץ, כאשר כ-0.1% מהאוכלוסייה נושאים את השם.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה אורפלי נפוץ במדינות אחרות?

א:

שם המשפחה אורפאלי נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. עם זאת, הוא אינו נפוץ במדינות אלו כפי שהוא נפוץ בישראל, ארצות הברית וקנדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן