דף הבית » מומלץ בהקדם » שם המשפחה סינקלייר: היסטוריה קצרה

שם המשפחה סינקלייר: היסטוריה קצרה

שם המשפחה סינקלייר: היסטוריה קצרה

מקורותיו של שם המשפחה סינקלייר

שם המשפחה סינקלייר הוא ממקור סקוטי, והוא נגזר מהביטוי הצרפתי העתיק "סנט קלייר", שמתורגם ל"אור קדוש". השם שימש לראשונה את משפחת סנט קלייר, שהייתה משפחה חזקה ובעלת השפעה בסקוטלנד במהלך ימי הביניים. משפחת סנט קלייר הייתה צאצאי ויליאם דה סנט קלייר, אביר נורמני שקיבל אדמות בסקוטלנד על ידי המלך דיוויד הראשון במאה ה-12. משפחת סנט קלייר הייתה בולטת בפוליטיקה ובחברה הסקוטית, והחזיקה במספר תפקידים חשובים בממשלה. הם גם היו בעלי השפעה בצבא, והיו אחראים לבנייתן של כמה טירות ברחבי סקוטלנד. משפחת סנט קלייר הייתה אחראית גם לבניית קפלת רוסלין המפורסמת במידלות'יאן, סקוטלנד. שם המשפחה סינקלייר נגזר ממשפחת סנט קלייר, והוא עדיין שם משפחה נפוץ בסקוטלנד כיום. שם המשפחה סינקלייר נמצא גם במדינות אחרות, כולל אנגליה, אירלנד וארצות הברית.

השכיחות של שם המשפחה סינקלייר

שם המשפחה סינקלייר נפוץ ביותר בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-39 בשכיחותו. באירלנד, שם המשפחה סינקלייר הוא שם המשפחה ה-57 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה סינקלייר הוא שם המשפחה ה-551 הנפוץ ביותר. זה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. שם המשפחה סינקלייר נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סינקלייר

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סינקלייר. אלה כוללים את השחקן והבמאי סר קלייב סינקלייר, השחקן והקומיקאי ג'ון סינקלייר, הזמר והכותב סר מלקולם סינקלייר, והשחקן והבמאי סר איאן סינקלייר.

מעיל הנשק של סינקלייר

למשפחת סינקלייר יש מעיל נשק מיוחד, הכולל אריה אדום משתולל על רקע זהב. המוטו של משפחת סינקלייר הוא "Virtutis Gloria Merces", שמתורגם ל"תהילה היא שכר המידות הטובות". סמל הנשק משמש עד היום את משפחת סינקלייר. למשפחת סינקלייר היסטוריה ארוכה ומכובדת, ושם המשפחה סינקלייר הוא עדיין שם משפחה נפוץ במדינות רבות כיום. משפחת סינקלייר תרמה תרומה משמעותית לחברה הסקוטית והבינלאומית, ושם המשפחה סינקלייר הוא עדות למורשתם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן