דף הבית » מגזין » שם המשפחה סוקולוב: היסטוריה קצרה

שם המשפחה סוקולוב: היסטוריה קצרה

שם המשפחה סוקולוב: היסטוריה קצרה

מהו מקור שם המשפחה סוקולוב?

שם המשפחה סוקולוב הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא. במקרה זה, השם הפרטי הוא "סוקול", שמקורו במילה הסלאבית העתיקה ל"בז". השם הזה ניתן כנראה לאדם שנחשב לאמיץ וחזק, כמו בז.

מה המשמעות של שם המשפחה סוקולוב?

שם המשפחה סוקולוב נגזר מהמילה הסלאבית העתיקה ל"בז", ולכן הוא נושא את המשמעות של "בן הבז". השם הזה ניתן כנראה לאדם שנחשב לאמיץ וחזק, כמו בז.

היכן נמצא שם המשפחה סוקולוב?

שם המשפחה סוקולוב נמצא בכל העולם, אך הוא נפוץ ביותר במזרח אירופה. זה נפוץ במיוחד ברוסיה, אוקראינה, בלארוס ופולין. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות גדולות של מהגרים ממזרח אירופה.

סוקולוב ברוסיה

ברוסיה, שם המשפחה סוקולוב נפוץ ביותר באזורי מוסקבה, סנט פטרסבורג ואזור הוולגה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל סיביר והמזרח הרחוק.

סוקולוב באוקראינה

באוקראינה, שם המשפחה סוקולוב נפוץ בעיקר באזורים המערביים של המדינה, במיוחד בערים לבוב וקייב. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל הרי הקרפטים ואזור הים השחור.

סוקולוב בבלארוס

בבלארוס, שם המשפחה סוקולוב נפוץ בעיקר באזורים המערביים של המדינה, במיוחד בערים מינסק וגרודנו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל אזור ברסט ואזור פריפיאט.

סוקולוב בפולין

בפולין, שם המשפחה סוקולוב נפוץ בעיקר באזורים המערביים של המדינה, במיוחד בערים ורשה וקרקוב. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל אזור שלזיה ואזור פומרניאן.

סיכום

שם המשפחה סוקולוב הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא. הוא נגזר מהמילה הסלאבית העתיקה ל"בז", ולכן הוא נושא את המשמעות של "בן הבז". שם זה נמצא בכל העולם, אך הוא נפוץ ביותר במזרח אירופה, במיוחד ברוסיה, אוקראינה, בלארוס ופולין. למידע נוסף על שם המשפחה סוקולוב, בקר ביוטיוב .

סיכום

שם המשפחה סוקולוב הוא שם פטרונימי שנגזר מהמילה הסלאבית העתיקה ל"בז", והוא נושא את המשמעות של "בן הבז". הוא נמצא בכל העולם, אך הוא נפוץ ביותר במזרח אירופה, במיוחד ברוסיה, אוקראינה, בלארוס ופולין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן