דף הבית » מעניין » שם המשפחה מירז: מדריך מקיף

שם המשפחה מירז: מדריך מקיף

שם המשפחה מירז: מדריך מקיף

מה המשמעות של שם המשפחה מירז?

שם המשפחה מירז הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. השם מירז נגזר מהשם הפרטי מירה, שהוא גרסה של השם מיר, שהוא שם עברי שמשמעותו "שלום". שם המשפחה מירז נמצא לרוב בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית, והוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה היספנית גדולה, כמו ארצות הברית.

היסטוריה ומקור שם המשפחה מירז

מקורו של שם המשפחה מירז הוא בחצי האי האיברי, שהוא האזור הכולל את ספרד ופורטוגל של ימינו. סביר להניח שהשם נגזר מהשם הפרטי מירה, שהוא גרסה של השם העברי מיר, שפירושו "שלום". על פי ההערכות, השם הובא לחצי האי האיברי על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באזורים אחרים באירופה.

מירז בספרד

שם המשפחה מירז נמצא לרוב בספרד, שם מאמינים שמקורו. השם נמצא לרוב באזורי קסטיליה-לה מנצ'ה ואנדלוסיה, הנמצאים בדרום המדינה. השם נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כמו מדריד, ברצלונה ולנסיה.

מירז בפורטוגל

שם המשפחה מירז נמצא גם בפורטוגל, לשם סביר להניח שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באזורים אחרים באירופה. השם נמצא לרוב באזורים אלנטחו ואלגרבה, הנמצאים בדרום המדינה. השם נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כמו ליסבון, פורטו וקוימברה.

מירז באמריקה הלטינית

שם המשפחה מירז נמצא גם באמריקה הלטינית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים ספרדים ופורטוגזים שנמלטו מרדיפות בארצותיהם. השם נמצא לרוב במדינות מקסיקו, קולומביה וארגנטינה, אך נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה היספאנית גדולה, כמו ארצות הברית.

תדירות שם המשפחה מירז

שם המשפחה מירז אינו שם נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במספר מדינות ברחבי העולם. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, השם נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,941 הנפוץ ביותר. במקסיקו, השם הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר, ובקולומביה, השם הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה מירז נפוץ?

ת: שם המשפחה מירז אינו שם נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במספר מדינות ברחבי העולם. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, השם נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,941 הנפוץ ביותר.

ש: היכן נמצא שם המשפחה מירז בדרך כלל?

ת: שם המשפחה מירז נמצא לרוב בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית, והוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה היספנית גדולה, כמו ארצות הברית.

ש: מה מקור שם המשפחה מירז?

ת: מקורו של שם המשפחה מירז הוא בחצי האי האיברי, שהוא האזור הכולל את ספרד ופורטוגל של ימינו. סביר להניח שהשם נגזר מהשם הפרטי מירה, שהוא גרסה של השם העברי מיר, שפירושו "שלום".

סיכום

שם המשפחה מירז הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. השם נמצא לרוב בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית, והוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה היספנית גדולה, כמו ארצות הברית. סביר להניח שמקורו של שם המשפחה בחצי האי האיברי, ומאמינים שהוא נגזר מהשם הפרטי מירה, שהוא גרסה של השם העברי מיר, שפירושו "שלום". שם המשפחה מירז אינו שם נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במספר מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה על ידי לחיצה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן