דף הבית » מגזין » שם המשפחה המקורי של נטלי פורטמן

שם המשפחה המקורי של נטלי פורטמן

שם המשפחה המקורי של נטלי פורטמן

מי זאת נטלי פורטמן?

נטלי פורטמן היא שחקנית, מפיקה ובמאית ישראלית-אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו מלחמת הכוכבים, הברבור השחור ו-V for Vendetta. היא זכתה בפרסים רבים, כולל פרס אוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב ופרס BAFTA. פורטמן נולדה בירושלים, ישראל בשנת 1981 ועברה לארצות הברית בגיל שלוש. היא שולטת בעברית, אנגלית וצרפתית.

שם המשפחה המקורי של נטלי פורטמן

נטלי פורטמן נולדה בשם נטע-לי הרשלג. הרשלג הוא שם המשפחה המקורי שלה, אותו שינתה לפורטמן כשעברה לארצות הברית. השם פורטמן נגזר משם הנעורים של סבתה מצד אמה.

מדוע שינתה נטלי פורטמן את שם משפחתה?

פורטמן שינתה את שם משפחתה מכמה סיבות. ראשית, היא רצתה להקל על אנשים לבטא ולזכור את שמה. שנית, היא רצתה להתרחק מהשורשים הישראליים שלה. לבסוף, היא רצתה להקל עליה לקבל תפקידים בהוליווד.

הקריירה של נטלי פורטמן

פורטמן החלה את הקריירה שלה כשחקנית ילדה בסרט "ליאון: המקצוען" משנת 1994. היא המשיכה לככב בסרטים כמו מלחמת הכוכבים, הברבור השחור ו-V for Vendetta. היא זכתה בפרסים רבים, כולל פרס אוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב ופרס BAFTA. בנוסף למשחק, פורטמן גם ביימה והפיקה סרטים. היא ביימה את הסרט הקצר חוה ואת הסרט העלילתי "סיפור על אהבה וחושך". היא גם הפיקה סרטים כמו "הלב הטוב" ו"סיפור על אהבה וחושך".

החיים האישיים של נטלי פורטמן

פורטמן נשואה לרקדן הצרפתי בנג'מין מילפייד. לזוג שני ילדים, אלף ועמליה. פורטמן היא חסידה של זכויות בעלי חיים וגורמים סביבתיים. היא גם טבעונית ותומכת המפלגה הדמוקרטית.

סיכום

נטלי פורטמן היא שחקנית, מפיקה ובמאית ישראלית-אמריקאית. היא נולדה בשם נטע-לי הרשלג ושינתה את שם משפחתה לפורטמן כשעברה לארצות הברית. היא שיחקה בסרטים כמו מלחמת הכוכבים, ברבור שחור ו-V for Vendetta, וזכתה בפרסים רבים, כולל פרס אוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב ופרס BAFTA. בנוסף למשחק, פורטמן גם ביימה והפיקה סרטים. היא נשואה לרקדן הצרפתי בנג'מין מילפייד והיא תומכת בזכויות בעלי חיים וגורמים סביבתיים. למידע נוסף על נטלי פורטמן ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן