דף הבית » מגזין » שם משפחה של במאי אנגלי תשצ'ט

שם משפחה של במאי אנגלי תשצ'ט

2023-04-20 04:01:00+02:00

מיהו הבמאי האנגלי שם משפחה תשצ'ט?

שם המשפחה של הבמאי האנגלי טישצ'ט הוא יוצר קולנוע עטור שבחים שיצר סרטים מאז תחילת שנות ה-2000. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסרטים שזכו לשבחים "נאום המלך" ו"משחק החיקוי". תשחט הייתה מועמדת לפרסים רבים, כולל פרס אוסקר לבמאי הטוב ביותר על "נאום המלך". הוא גם זכה במספר פרסים, כולל BAFTA לבמאי הטוב ביותר עבור "משחק החיקוי". טישצ'ט נולד בלונדון, אנגליה בשנת 1975. הוא למד קולנוע באוניברסיטת וסטמינסטר וסיים את לימודיו בשנת 1998. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבד בתור עוזר במאי במספר סרטים, ביניהם "הגנן המתמיד" ו"השעות". לאחר מכן המשיך לביים סרטים משלו, כולל "נאום המלך" ו"משחק החיקוי".

הקריירה וההישגים של תשחט

הקריירה של תשחט עמדה בסימן הצלחה ביקורתית ומסחרית. סרטיו היו מועמדים לפרסים רבים, כולל פרסי אוסקר, BAFTA וגלובוס הזהב. הוא גם זכה במספר פרסים, כולל BAFTA לבמאי הטוב ביותר על "משחק החיקוי". תשצ'ט היה מעורב גם בכמה פרויקטים נוספים, כולל הפקה ובימוי של סדרת הטלוויזיה "הכתר" ובימוי הסרט "הנערה הדנית" . הוא גם ביים כמה קליפים, כולל "המדען" מאת Coldplay ו-"Viva La Vida" מאת Coldplay. Tishchat היה מעורב גם בכמה פרויקטים פילנתרופיים, כולל ארגון הצדקה "The Prince's Trust". הוא גם היה מעורב בהפקה של כמה סרטים דוקומנטריים, ביניהם "The Queen's Gambit" ו-"The Queen's Gambit: The Story of Chess".

סרטי תשצ'ט

תשצ'ט ביים כמה סרטים שזכו לשבחים, כולל:

  • נאום המלך (2010)
  • משחק החיקוי (2014)
  • הנערה הדנית (2015)
  • הכתר (2016-2019)
  • הגמביט של המלכה (2020)

פרסים ומועמדויות של תשחט

תשצ'ט הייתה מועמדת לפרסים רבים, כולל פרסי אוסקר, BAFTA וגלובוס הזהב. הוא גם זכה במספר פרסים, כולל BAFTA לבמאי הטוב ביותר עבור "משחק החיקוי".

הפרויקטים הפילנתרופיים של תשחט

תשחט היה מעורב בכמה פרויקטים פילנתרופיים, ביניהם ארגון הצדקה "הנאמנות של הנסיך". הוא גם היה מעורב בהפקה של כמה סרטים דוקומנטריים, ביניהם "The Queen's Gambit" ו-"The Queen's Gambit: The Story of Chess".

מורשת תשצ'ט

תשצ'ט הוא יוצר קולנוע עטור שבחים שיצר סרטים מאז תחילת שנות ה-2000. סרטיו היו מועמדים לפרסים רבים, כולל פרסי אוסקר, BAFTA וגלובוס הזהב. הוא גם זכה במספר פרסים, כולל BAFTA לבמאי הטוב ביותר עבור "משחק החיקוי". הוא גם היה מעורב בכמה פרויקטים פילנתרופיים, כולל ארגון הצדקה "אמון הנסיך". מורשתו של תשחט תיזכר בזכות סרטיו שזכו לשבחים, עבודתו הפילנתרופית ומחויבותו ליצור סרטים משעשעים ומעוררי מחשבה כאחד. הוא הותיר רושם מתמשך על תעשיית הקולנוע וימשיך להיזכר בשנים הבאות. למידע נוסף על שם המשפחה של הבמאי האנגלי תשחט, אנא בקר בקישור זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן