דף הבית » מעניין » שם המשפחה המקורי של אריק שרון

שם המשפחה המקורי של אריק שרון

2023-05-29 09:45:00+02:00

היכרות עם אריק שרון

אריק שרון היה דמות בולטת בפוליטיקה הישראלית, כיהן כראש ממשלה בשנים 2001 עד 2006. הוא נולד בכפר מל"ל, כפר קטן באזור השרון בישראל, בשנת 1928. הוא היה בן לחקלאי ומורה, ולמשפחתו היסטוריה ארוכה באזור. שרון היה חבר במפלגת הימין הליכוד והיה חסיד מרכזי של תנועת ההתנחלויות בגדה המערבית וברצועת עזה. הוא גם היה תומך נלהב של תהליך השלום הישראלי-פלסטיני, והיה גורם מרכזי בהסכמי אוסלו משנת 1993.

שם המשפחה המקורי של אריק שרון

שם משפחתו המקורי של אריק שרון היה שיינרמן. This was the surname of his father, Shmuel Scheinermann, who was born in the town of Bialystok in Poland in 1891. The family immigrated to Palestine in 1922, and changed their surname to Sharon in memory of the Sharon region of Israel.Shmuel Scheinermann was חקלאי ומורה, והיה חסיד חזק של התנועה הציונית. הוא היה מנהיג בקהילה היהודית המקומית, והיה פעיל במאבק להקמת מדינת ישראל.

משמעות השם שרון

השם שרון נגזר מהמילה העברית "שרון", שפירושה "מישור". זהו אזכור לאזור השרון בישראל, שהוא מישור חוף השוכן בין הים התיכון להרי יהודה. השם שרון קשור גם לדמותו המקראית של דוד המלך, שנולד באזור. השם קשור גם לדמותו המקראית של שלמה, שנולד באזור.

המשמעות של שינוי השם

שינוי השם משיינרמן לשרון היה משמעותי עבור אריק שרון ומשפחתו. זו הייתה מחווה סמלית למחויבותם לעניין הציוני ולהקמת מדינת ישראל. שינוי השם שיקף גם את רצונה של המשפחה להיות מזוהה עם אזור השרון בישראל. זה היה אזור שהיה ביתם של קהילות יהודיות במשך מאות שנים, והיה מקור לגאווה למשפחת שיינרמן.

סיכום

שם משפחתו המקורי של אריק שרון היה שיינרמן, אך המשפחה שינתה אותו לשרון לזכר אזור השרון בישראל. שינוי השם היה מחווה סמלית למחויבותם לעניין הציוני ולהקמת מדינת ישראל. השם שרון נגזר מהמילה העברית "שרון", שפירושה "מישור", והוא קשור לדמויות המקראיות של דוד המלך ושלמה. שינוי השם היה משמעותי עבור אריק שרון ומשפחתו, וזה היה מקור לגאווה עבורם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן