דף הבית » מעניין » שם משפחה של שרי הליכוד

שם משפחה של שרי הליכוד

שם משפחה של שרי הליכוד

שם משפחה של שרי הליכוד

מפלגת הליכוד היא מפלגת ימין בישראל. היא נוסדה בשנת 1973 על ידי מנחם בגין ונמצאת בשלטון משנת 1977. המפלגה מנוהלת כיום על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן בתפקיד משנת 2009. למפלגת הליכוד היו שרים רבים לאורך השנים, ובכתבה זו יהיו שרים רבים. לספק סקירה כללית של שמות המשפחה שלהם.

נתניהו

ראש ממשלת ישראל הנוכחי, בנימין נתניהו, הוא מנהיג מפלגת הליכוד. הוא מכהן בתפקיד משנת 2009 והוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות ישראל. נתניהו הוא גם ראש ממשלת ישראל הראשון שנולד בישראל.

ליברמן

אביגדור ליברמן הוא שר הביטחון הנוכחי בממשלת הליכוד. הוא מכהן בתפקיד מאז 2016 והוא השר הלא יהודי הראשון בממשלת ישראל. ליברמן הוא חבר לשעבר במפלגת הימין ישראל ביתנו והוא תומך חזק בסיפוח הגדה המערבית.

כחלון

משה כחלון הוא שר האוצר הנוכחי בממשלת הליכוד. הוא מכהן בתפקיד מאז 2015 והוא השר הישראלי הראשון ממוצא אתיופי. כחלון הוא חבר לשעבר במפלגת המרכז-ימין קולאנו והוא תומך נמרץ לרפורמה כלכלית.

בנט

נפתלי בנט הוא שר החינוך הנוכחי בממשלת הליכוד. הוא מכהן בתפקיד משנת 2015 והוא השר הישראלי הראשון ממוצא ציוני דתי. בנט הוא חבר לשעבר במפלגת הימין "הבית היהודי" והוא תומך חזק בחינוך דתי.

שקד

איילת שקד היא שרת המשפטים הנוכחית בממשלת הליכוד. היא מכהנת בתפקיד מאז 2015 והיא שרת המשפטים הראשונה בתולדות ישראל. שקד היא חברה לשעבר במפלגת הימין "הבית היהודי" והיא תומכת חזקה בחופש הדת.

דרעי

אריה דרעי הוא שר הפנים הנוכחי בממשלת הליכוד. הוא מכהן בתפקיד מאז 2015 והוא השר הישראלי הראשון ממוצא ספרדי. דרעי הוא חבר לשעבר במפלגת המרכז-ימין ש"ס והוא תומך חזק בצדק חברתי. למפלגת הליכוד היו שרים רבים לאורך השנים, ומאמר זה סיפק סקירה של שמות משפחתם. מנתניהו ועד דרעי, מפלגת הליכוד הובלה על ידי מגוון רחב של אנשים שכולם תרמו להצלחת המפלגה. למידע נוסף על מפלגת הליכוד ושריה, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן