דף הבית » להעביר את הזמן » שם המשפחה החל: היסטוריה קצרה

שם המשפחה החל: היסטוריה קצרה

שם המשפחה החל: היסטוריה קצרה

המקורות של שם המשפחה להחיל

שם המשפחה Apply הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית "appel", כלומר "תפוח". מאמינים שהשם שימש לראשונה ככינוי למי שחבב תפוחים, או שהיה לו פנים בצורת תפוח. עם הזמן, השם נעשה שימוש נרחב יותר ובסופו של דבר הפך לשם משפחה.

המשמעות של שם המשפחה החל

לשם המשפחה Apply מאמינים שיש משמעויות מרובות. במקרים מסוימים, סבורים שפירושו "דמוי תפוח" או "צורת תפוח", בהתייחס למאפיינים הפיזיים של האדם שנשא לראשונה את השם. במקרים אחרים, חושבים שפירושו "מגדל תפוחים", הכוונה למי שגידל תפוחים כמקצוע.

התפשטות שם המשפחה של Apply

מקורו של שם המשפחה Apply הוא בגרמניה, אך הוא התפשט למדינות אחרות עם הזמן. זה נפוץ במיוחד בארצות הברית, שם זה אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

משפחת יישומי בארצות הברית

למשפחת אפלי יש היסטוריה ארוכה בארצות הברית. הבקשה הראשונה שהגיעה לארצות הברית הייתה יוהאן אפלי, שהגיעה לפילדלפיה בשנת 1750. מאז התפשטה משפחת אפלי ברחבי המדינה, וחברים התיישבו במדינות כמו ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

משפחת יישומים במדינות אחרות

משפחת אפלי התפשטה גם למדינות אחרות ברחבי העולם. בקנדה, משפחת אפלי נפוצה במיוחד במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, משפחת אפלי נפוצה במיוחד במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בבריטניה, משפחת אפלי נפוצה במיוחד במחוזות יורקשייר ולנקשייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Apply

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Apply במהלך השנים. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

  • ג'ון אפלי, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כחבר בבית הנבחרים של ארצות הברית בין השנים 1845-1847.
  • ג'ורג' אפלי, ממציא אמריקאי אשר מיוחס להמצאת מכונת הכתיבה הראשונה המצליחה מבחינה מסחרית בשנת 1867.
  • הנרי אפלי, איש עסקים אמריקאי שהקים את חברת אפלי, יצרנית גדולה של ציוד משרדי, ב-1902.
  • אלברט אפלי, מדען אמריקאי שזכה בפרס נובל לכימיה ב-1954.

שם המשפחה Apply הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. זה התפשט ברחבי העולם, ונשאו על ידי אנשים מפורסמים רבים במהלך השנים. בין אם אתה חבר במשפחת Apply או סתם מעוניין ללמוד עוד על השם, זה בטוח יהיה מסע מעניין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן