דף הבית » להעביר את הזמן » שם המשפחה איזמי: סקירה מהירה

שם המשפחה איזמי: סקירה מהירה

שם המשפחה איזמי: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה איזמי?

שם המשפחה איזמי הוא שם משפחה שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור עיראק של היום, והוא נמצא לרוב במדינות עיראק, איראן וטורקיה. שם המשפחה איזמי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה איזמי

מקורו של שם המשפחה איזמי הוא במזרח התיכון. מאמינים שזה נגזר מהמילה הערבית "izm", שפירושה "להיות חזק" או "להיות חזק". לפי ההערכה, שם המשפחה איזמי שימש על ידי משפחות שהיו חזקות ומשפיעות בקהילותיהן.

איזמי שם משפחה בעיראק

שם המשפחה איזמי נמצא לרוב בעיראק. מאמינים שמקורה של משפחת איזמי באזור עיראק של היום, ושם המשפחה נמצא בארץ עד היום. שם המשפחה איזמי נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כולל איראן וטורקיה.

שם משפחה איזמי בארצות הברית

שם המשפחה איזמי נמצא גם בארצות הברית. מאמינים שמשפחת איזמי היגרה לארצות הברית בסוף המאה ה-19, ושם המשפחה נמצא בארץ עד היום. שם המשפחה איזמי נמצא גם במדינות אחרות ביבשת אמריקה, כולל קנדה ומקסיקו.

שם משפחה איזמי בבריטניה

שם המשפחה איזמי נמצא גם בבריטניה. מאמינים שמשפחת איזמי היגרה לבריטניה בסוף המאה ה-19, ושם המשפחה נמצא במדינה עד היום. שם המשפחה איזמי נמצא גם במדינות אחרות באירופה, כולל צרפת וגרמניה.

שכיחות שם המשפחה איזמי

שם המשפחה איזמי נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד בעיראק, איראן וטורקיה. שם המשפחה איזמי נמצא גם בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת וגרמניה.

סיכום

שם המשפחה איזמי הוא שם משפחה שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב בעיראק, איראן וטורקיה, אך נמצא גם בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת וגרמניה. מאמינים ששם המשפחה איזמי נגזר מהמילה הערבית "יזם", שפירושה "להיות חזק" או "להיות חזק". שם המשפחה איזמי עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם כיום.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
עִירַאק הכי נפוץ
איראן מְשׁוּתָף
טורקיה מְשׁוּתָף
ארצות הברית מְשׁוּתָף
קנדה מְשׁוּתָף
הממלכה המאוחדת מְשׁוּתָף
צָרְפַת נָדִיר
גֶרמָנִיָה נָדִיר

שם המשפחה איזמי הוא שם משפחה שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שזה נגזר מהמילה הערבית "izm", שפירושה "להיות חזק" או "להיות חזק". שם המשפחה איזמי נמצא לרוב בעיראק, איראן וטורקיה, אך נמצא גם בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת וגרמניה. שם המשפחה איזמי עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם כיום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן