דף הבית » להעביר את הזמן » שם המשפחה פרחי: סקירה מהירה

שם המשפחה פרחי: סקירה מהירה

שם המשפחה פרחי: סקירה מהירה

שם המשפחה פרחי: סקירה מהירה

שם המשפחה פרחי הוא שם נפוץ במדינות רבות, כאשר מקורותיו נעוצים במזרח התיכון. זהו שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי פרהאד, שמקורו בפרס. שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, עיראק, איראן וטורקיה.

מקורות שם המשפחה פרחי

מקורו של שם המשפחה פרחי הוא במזרח התיכון, ששורשיו בשפה הפרסית. השם הפרטי פרהאד נגזר מהמילים הפרסיות "רחוק" ו"היה", שמשמעותן "שמחה" ו"אושר" בהתאמה. זה מצביע על כך ששם המשפחה פרחי ניתן כנראה לאלה שנראו כמביאים שמחה ואושר למשפחותיהם ולקהילותיהם.

שכיחות שם משפחה פרהי

שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, עיראק, איראן וטורקיה. בישראל, שם המשפחה פרחי הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כאשר לפי הערכות כ-8,000 איש נושאים את השם. בעיראק, גם שם המשפחה פרחי נפוץ למדי, כאשר לפי הערכות 5,000 איש נושאים את השם. באיראן, שם המשפחה פרחי פחות נפוץ, כאשר לפי הערכות 2,000 אנשים נושאים את השם. בטורקיה, שם המשפחה פרחי נפוץ עוד פחות, כאשר לפי הערכות 1,000 אנשים נושאים את השם.

השוואה מהירה

מדינה מספר שמות משפחה של פרחי
ישראל 8,000
עִירַאק 5,000
איראן 2,000
טורקיה 1,000

שם המשפחה פרחי הוא שם נפוץ במדינות רבות, כאשר מקורותיו נעוצים במזרח התיכון. זהו שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי פרהאד, שמקורו בפרס. שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, עיראק, איראן וטורקיה. בישראל, שם המשפחה פרחי הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, כאשר לפי הערכות כ-8,000 איש נושאים את השם. בעיראק, גם שם המשפחה פרחי נפוץ למדי, כאשר לפי הערכות 5,000 איש נושאים את השם. באיראן, שם המשפחה פרחי פחות נפוץ, כאשר לפי הערכות 2,000 אנשים נושאים את השם. בטורקיה, שם המשפחה פרחי נפוץ עוד פחות, כאשר על פי ההערכות 1,000 אנשים נושאים את השם. מקורו של שם המשפחה פרחי הוא במזרח התיכון, ששורשיו בשפה הפרסית. השם הפרטי פרהאד נגזר מהמילים הפרסיות "רחוק" ו"היה", שמשמעותן "שמחה" ו"אושר" בהתאמה. זה מצביע על כך ששם המשפחה פרחי ניתן כנראה לאלה שנראו כמביאים שמחה ואושר למשפחותיהם ולקהילותיהם. שם המשפחה פרחי נמצא גם במדינות אחרות, כגון ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה פרחי הוא נדיר יחסית, כאשר לפי הערכות 500 אנשים נושאים את השם. בקנדה, שם המשפחה פרחי נפוץ אפילו פחות, כאשר לפי הערכות 200 אנשים נושאים את השם. בבריטניה, שם המשפחה פרחי נפוץ אפילו פחות, כאשר לפי הערכות 100 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה פרחי נמצא גם במדינות אחרות, כגון הודו, פקיסטן ואפגניסטן. בהודו, שם המשפחה פרחי הוא נדיר יחסית, כאשר לפי הערכות 500 אנשים נושאים את השם. בפקיסטן, שם המשפחה פרחי נפוץ אפילו פחות, כאשר לפי הערכות 200 אנשים נושאים את השם. באפגניסטן, שם המשפחה פרחי נפוץ אפילו פחות, כאשר לפי הערכות 100 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה פרחי נמצא גם במדינות אחרות, כמו ערב הסעודית, מצרים וירדן. בערב הסעודית, שם המשפחה פרחי הוא נדיר יחסית, כאשר לפי הערכות 500 אנשים נושאים את השם. במצרים, שם המשפחה פרחי נפוץ עוד פחות, כאשר לפי הערכות 200 אנשים נושאים את השם. בירדן, שם המשפחה פרחי נפוץ אפילו פחות, כאשר לפי הערכות 100 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה פרחי נמצא גם במדינות אחרות, כמו לבנון, סוריה ותימן. בלבנון, שם המשפחה פרחי הוא נדיר יחסית, כאשר לפי הערכות 500 איש נושאים את השם. בסוריה, שם המשפחה פרחי נפוץ עוד פחות, כאשר לפי הערכות 200 אנשים נושאים את השם. בתימן, שם המשפחה פרחי נפוץ עוד פחות, כאשר על פי הערכות 100 אנשים נושאים את השם. לסיכום, שם המשפחה פרחי הוא נפוץ במדינות רבות, כאשר מקורותיו נעוצים במזרח התיכון. זהו שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי פרהאד, שמקורו בפרס. שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, עיראק, איראן וטורקיה. שם המשפחה פרחי נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה, הודו, פקיסטן, אפגניסטן, ערב הסעודית, מצרים, ירדן, לבנון, סוריה ותימן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן