דף הבית » מומלץ בהקדם » שינוי שם המשפחה שלך – מדריך לתהליך שינוי שם המשפחה שלך בישראל

שינוי שם המשפחה שלך – מדריך לתהליך שינוי שם המשפחה שלך בישראל

2023-05-15 19:49:00+02:00

מהו תהליך שינוי שם המשפחה שלך בישראל?

שינוי שם המשפחה שלך בישראל יכול להיות תהליך מורכב. זה כרוך במספר שלבים, כולל הדרישות המשפטיות, הניירת והעלויות הכרוכות בכך. במאמר זה נספק מדריך מקיף לתהליך שינוי שם המשפחה שלך בישראל.

הדרישות המשפטיות לשינוי שם המשפחה שלך בישראל

הצעד הראשון בשינוי שם המשפחה שלך בישראל הוא קבלת צו בית משפט. צו זה יש לקבל מבית המשפט לענייני משפחה במחוז בו אתה גר. צו בית המשפט חייב לכלול את השם אליו ברצונך לשנות, וכן את הסיבות לשינוי. לאחר קבלת צו בית המשפט, עליך להגישו למרשם האוכלוסין. מרשם האוכלוסין הוא הגורם הממשלתי האחראי על שמירת הרישומים של כל האזרחים בישראל. לאחר מכן, מרשם האוכלוסין יוציא תעודת זהות חדשה עם שמך החדש.

הניירת הנדרשת לשינוי שם המשפחה שלך בישראל

בנוסף לצו בית המשפט, תצטרכו להגיש למרשם האוכלוסין גם מספר מסמכים נוספים. מסמכים אלה כוללים עותק של תעודת הלידה שלך, עותק של תעודת הנישואין שלך (אם רלוונטי) והעתק של הדרכון שלך. כמו כן, תצטרכו לספק הוכחת מגורים בישראל, כגון חשבון חשמל או הסכם שכירות.

העלות של שינוי שם המשפחה שלך בישראל

עלות החלפת שם המשפחה שלך בישראל תלויה בסוג שינוי השם שאתה מבקש. לשינוי שם פשוט העלות היא כ-500 ₪. עבור שינוי שם מסובך יותר, כמו שינוי שם משפחה, העלות יכולה להגיע עד 1,000 ₪.

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך בישראל יכול להיות תהליך מורכב. זה כרוך במספר שלבים, כולל הדרישות המשפטיות, הניירת והעלויות הכרוכות בכך. חשוב להבין את התהליך והעלויות הכרוכות בכך לפני קבלת ההחלטה על שינוי שם משפחתך. לסיכום, שינוי שם משפחתך בישראל מחייב קבלת צו שיפוטי, הגשת הניירת הנדרשת למרשם האוכלוסין ותשלום האגרות הנלוות לכך. . התהליך יכול להיות מסובך, אבל עם המידע וההכוונה הנכונים אפשר לעשות אותו בהצלחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן