דף הבית » מומלץ בהקדם » היכן אתה משלם עמלה על שינוי שם המשפחה שלך?

היכן אתה משלם עמלה על שינוי שם המשפחה שלך?

2023-04-15 05:42:00+02:00

מהו התהליך לשינוי שם המשפחה שלך?

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, וזה יכול להיות תהליך מסובך. בישראל, תהליך שינוי שם המשפחה שלך מוסדר בחוק מרשם האוכלוסין. על פי חוק זה, עליך להגיש בקשה בכתב ללשכת מרשם האוכלוסין על מנת לשנות את שם משפחתך. הבקשה חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שמך המלא, כתובתך הנוכחית, תאריך הלידה שלך, שם משפחתך הנוכחי ושם המשפחה החדש שברצונך לאמץ. לאחר הגשת הבקשה, לשכת מרשם האוכלוסין תבחן את הבקשה ותקבע האם היא עומדת בדרישות החוק או לא. במידה והבקשה תאושר, תנפיק לשכת מרשם האוכלוסין אישור על שינוי שם. יש להציג אישור זה לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים ולמוסדות אחרים על מנת לשנות את שם המשפחה שלך באופן רשמי.

אילו עמלות קשורות לשינוי שם המשפחה שלך?

על מנת לשנות את שם המשפחה, יש לשלם אגרה ללשכת מרשם האוכלוסין. שכר הטרחה בגין שינוי שם משפחתך נקבע כיום על 75 ש"ח. יש לשלם אגרה זו במלואה לפני הטיפול בבקשה לשינוי שם. בנוסף לתשלום עבור שינוי שם המשפחה שלך, ייתכן שתידרש לשלם עמלות נוספות עבור שירותים אחרים הקשורים לשינוי השם. לדוגמה, אם אתה צריך לשנות את שמך בדרכון שלך או במסמכים רשמיים אחרים, ייתכן שתידרש לשלם עמלות נוספות.

היכן אתה משלם את העמלה על שינוי שם המשפחה שלך?

את האגרה על שינוי שם המשפחה יש לשלם ללשכת מרשם האוכלוסין. ניתן לשלם את האגרה במזומן, בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. אם תבחר לשלם בהעברה בנקאית, עליך לספק ללשכת מרשם האוכלוסין עותק של הקבלה על ההעברה הבנקאית. לאחר תשלום האגרה, לשכת מרשם האוכלוסין תטפל בבקשתך לשינוי שם. במידה והבקשה תאושר, תנפיק לשכת מרשם האוכלוסין אישור על שינוי שם. יש להציג אישור זה לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים ולמוסדות אחרים על מנת לשנות את שם המשפחה שלך באופן רשמי.

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, וזה יכול להיות תהליך מסובך. על מנת לשנות את שם המשפחה, יש לשלם אגרה ללשכת מרשם האוכלוסין. שכר הטרחה בגין שינוי שם משפחתך נקבע כיום על 75 ש"ח. יש לשלם אגרה זו במלואה לפני הטיפול בבקשה לשינוי שם. לאחר תשלום האגרה, לשכת מרשם האוכלוסין תטפל בבקשתך לשינוי שם. במידה והבקשה תאושר, תנפיק לשכת מרשם האוכלוסין אישור על שינוי שם. יש להציג אישור זה לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים ולמוסדות אחרים על מנת לשנות את שם המשפחה שלך באופן רשמי. שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה חשובה, וחשוב להבין את התהליך והעמלות הנלוות. למידע נוסף על שינוי שם המשפחה שלך בישראל, אתה יכול לבקר בדף ויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן