דף הבית » המלצת הצוות » רשות האוכלוסין עכו שינוי שם משפחה

רשות האוכלוסין עכו שינוי שם משפחה

2023-05-12 14:27:00+02:00

מהי רשות האוכלוסין של עכו?

רשות האוכלוסין בעכו היא רשות ממשלתית בישראל האחראית על רישום לידות, פטירות, נישואין, גירושין ושינויי שמות. היא גם אחראית על הנפקת תעודות זהות ודרכונים, ועל רישום אזרחים זרים. רשות האוכלוסין של עכו ממוקמת בעיר עכו, בצפון הארץ.

מהו שינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה הוא תהליך של שינוי שם משפחה של אדם. תהליך זה נעשה לרוב מסיבות שונות, כגון נישואין, אימוץ או שינוי באזרחות. במקרה של רשות האוכלוסין בעכו, נעשה שינוי שם משפחה על מנת לעדכן את רישומי רשות האוכלוסין בעכו.

מהו התהליך לשינוי שם משפחה ברשות האוכלוסין בעכו?

תהליך החלפת שם משפחה ברשות האוכלוסין בעכו הוא פשוט יחסית. השלב הראשון הוא מילוי טופס בקשה, אותו ניתן לקבל ברשות האוכלוסין בעכו. יש למלא את טופס הבקשה במלואו, ולכלול את שמו המלא של הפונה, תאריך לידה ושם המשפחה החדש. לאחר מילוי טופס הבקשה יש להגישו לרשות האוכלוסין בעכו. לאחר מכן הבקשה תיבדק, ובמידה ותאושר, תונפק למבקש תעודת זהות חדשה עם שם המשפחה החדש.

אילו מסמכים נדרשים לשינוי שם משפחה?

על מנת לשנות שם משפחה ברשות האוכלוסין בעכו, על הפונה להמציא את המסמכים הבאים:• תעודת זהות תקפה• דרכון בתוקף• תעודת נישואין (במידה וקיימת)• תעודת גירושין (אם רלוונטי)• צו בית משפט (אם רלוונטי)• תעודת לידה• תעודת פטירה (אם רלוונטי)

אילו עמלות קשורות לשינוי שם משפחה?

האגרות הכרוכות בשינוי שם משפחה ברשות האוכלוסין בעכו משתנות בהתאם לסוג השינוי המתבצע. ככלל, העמלות נעות בין 50 ל-200 שקלים.

סיכום

שינוי שם משפחה ברשות האוכלוסין בעכו הוא תהליך פשוט יחסית. על המבקש למלא טופס בקשה ולהגישו לרשות האוכלוסין בעכו בצירוף המסמכים והאגרות הנדרשים. לאחר אישור הבקשה, תונפק למבקש תעודת זהות חדשה עם שם המשפחה החדש. חשוב לציין כי העמלות הנלוות לשינוי שם משפחה משתנות בהתאם לסוג השינוי המתבצע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן