דף הבית » אנציקלופדיה » רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

מה תפקידו של רמטכ"ל הצבא?

ראש המטה של הצבא הוא הקצין הבכיר ביותר בצבא ארצות הברית. הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא, לרבות כוח האדם, משאביו ופעולותיו. הרמטכ"ל הוא גם היועץ הצבאי העיקרי של הנשיא ושר ההגנה. הרמטכ"ל ממונה על ידי הנשיא ומאושר על ידי הסנאט. הרמטכ"ל הנוכחי הוא הגנרל ג'יימס סי. מקונוויל. הוא מונה ב-2019 והוא הרמטכ"ל ה-38 של הצבא.

תחומי אחריותו של הרמטכ"ל

הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא. זה כולל פיתוח ויישום של מדיניות, תוכניות ותוכניות. הרמטכ"ל אחראי גם על ההכשרה והמוכנות של הצבא, ועל פיתוח טכנולוגיות ומערכות נשק חדשות. הרמטכ"ל אחראי גם על התקציב והניהול הכספי של הצבא. הרמטכ"ל אחראי גם על ניהול כוח האדם של הצבא, לרבות גיוס, שימור וקידום.

כישורים לרמטכ"ל

כדי להיות זכאי לתפקיד הרמטכ"ל, על אדם להיות לפחות 10 שנות שירות פעיל בצבא. הפרט חייב גם להיות בעל רקורד של שירות מכובד והשיג את דרגת האלוף. הפרט חייב גם להיות בעל הבנה מעמיקה של משימת הצבא ופעולותיו. הפרט חייב גם להיות בעל הבנה טובה של התקציב והניהול הפיננסי של הצבא.

סיכום

ראש המטה של הצבא הוא הקצין הבכיר ביותר בצבא ארצות הברית. הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא, לרבות כוח האדם, משאביו ופעולותיו. הרמטכ"ל ממונה על ידי הנשיא ומאושר על ידי הסנאט. כדי להיות זכאי לתפקיד הרמטכ"ל, על אדם להיות לפחות 10 שנות שירות פעיל בצבא והשיג דרגת אלוף. הרמטכ"ל אחראי לפיתוח ויישום של מדיניות, תוכניות ותכניות, וכן על הכשרת הצבא והמוכנות. למידע נוסף על הרמטכ"ל של הצבא, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן