דף הבית » להעביר את הזמן » רינה משך: חברת כנסת

רינה משך: חברת כנסת

מבוא לרינה משך

רינה משך היא חברת כנסת (ח"כ) בישראל. היא חברת מפלגת הליכוד, וחברת כנסת משנת 2019. היא דמות בולטת בנוף הפוליטי בישראל, וידועה בדעותיה הבוטות במגוון נושאים. רינה משך נולדה בירושלים בשנת 1974. למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במדעי המדינה. לאחר סיום לימודיה עבדה כאנליסטית פוליטית בממשלת ישראל. בשנת 2009 נבחרה למועצת העיר ירושלים, בה כיהנה עד 2013.

הקריירה הפוליטית של רינה משך

בשנת 2013 נבחרה רינה משך לכנסת. היא חברה במפלגת הליכוד וחברה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. כמו כן, היא חברה בוועדת הכספים של הכנסת וחברה בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת. רינה משך היא פעילה קולנית בביטחון ישראל ותומכת נלהבת בצבא המדינה. היא גם חסידה של רפורמה כלכלית, והייתה מבקרת קולנית של שחיתות שלטונית. היא הייתה תומכת קולנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו והייתה מבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית.

הפעילות השוטפת של רינה משך

רינה משך היא כיום חברת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. כמו כן, היא חברה בוועדת הכספים של הכנסת וחברה בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת. רינה משך היא פעילה קולנית בביטחון ישראל ותומכת נלהבת בצבא המדינה. היא גם חסידה של רפורמה כלכלית, והייתה מבקרת קולנית של שחיתות שלטונית. היא הייתה תומכת קולנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית. רינה משך היא גם חברה פעילה במפלגת הליכוד וחברה במרכז המפלגה. היא תומכת קולנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והייתה מבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית.

השקפותיה של רינה משך על הסכסוך הישראלי-פלסטיני

רינה משך היא תומכת קולנית בביטחון ישראל, ותומכת נלהבת בצבא המדינה. היא גם חסידה של רפורמה כלכלית, ומבקרת קולנית של שחיתות שלטונית. רינה משך היא תומכת קולנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית. היא הייתה תומכת קולנית לפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני, והייתה מבקרת קולנית של הטרור הפלסטיני. רינה משך הייתה גם מבקרת קולנית של האו"ם, והייתה תומכת קולנית למען ישראל הזכות להגן על עצמה. היא הייתה מבקרת קולנית של כישלונה של הקהילה הבינלאומית להתמודד עם הסכסוך הישראלי-פלסטיני, והייתה תומכת קולנית בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית.

סיכום

רינה משך היא חברת כנסת בישראל, והיא דמות בולטת בנוף הפוליטי בישראל. היא חסידה קולנית לביטחון ישראל ותומכת נלהבת בצבא המדינה. היא גם חסידה של רפורמה כלכלית, והייתה מבקרת קולנית של שחיתות שלטונית. היא הייתה תומכת קולנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו והייתה מבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית. רינה משך היא תומכת קולנית בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ומבקרת קולנית של הפלסטינים. טֵרוֹר. היא גם שימשה מבקרת קולנית של האו"ם, והייתה תומכת קולנית בזכותה של ישראל להגן על עצמה. רינה משך היא דמות חשובה בנוף הפוליטי הישראלי, ודעותיה ודעותיה במגוון נושאים זוכות לכבוד. מוֹעֳרָך. למידע נוסף על רינה משך, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן