דף הבית » להעביר את הזמן » רוק שם משפחה: מקורות, משמעות והיסטוריה

רוק שם משפחה: מקורות, משמעות והיסטוריה

2023-05-05 14:29:00+02:00

מהו שם המשפחה של הרוק?

שם המשפחה רוק הוא שם משפחה ממוצא ספרדי. זה נגזר מהמילה הלטינית "רוק", שפירושה "רוק" או "רוק". מאמינים כי השם שימש לראשונה בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם שהיה ידוע כירק הרבה.

מקורות שם המשפחה של הרוק

מקורו של שם המשפחה רוק מספרד, שם הוא שימש לראשונה בימי הביניים. סביר להניח שהשם שימש להתייחס לאדם שהיה ידוע לירוק הרבה. עם הזמן, השם התפשט לאזורים אחרים באירופה, כולל איטליה, צרפת וגרמניה.

משמעות שם המשפחה של הרוק

שם המשפחה רוק נגזר מהמילה הלטינית "רוק", שפירושה "רוק" או "רוק". ככזה, מאמינים שהשם שימש כדי להתייחס לאדם שהיה ידוע לירוק הרבה.

התפשטות שם המשפחה של הרוק

מקורו של שם המשפחה רוק מספרד, שם הוא שימש לראשונה בימי הביניים. עם הזמן, השם התפשט לאזורים אחרים באירופה, כולל איטליה, צרפת וגרמניה. במאה ה-19 החל השם להתפשט לאזורים אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שם משפחה של רוק בארצות הברית

מאמינים ששם המשפחה רוק הגיע לראשונה לארצות הברית בסוף המאה ה-19. מאז, השם התפשט ברחבי המדינה ונמצא כעת בכל 50 המדינות. על פי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית 2020, ישנם כיום יותר מ-1,000 אנשים בארצות הברית עם שם המשפחה רוק.

שם משפחה של רוק בקנדה

על פי ההערכה, שם המשפחה של הרוק הגיע לראשונה לקנדה בסוף המאה ה-19. מאז, השם התפשט ברחבי המדינה ונמצא כעת בכל 10 המחוזות ו-3 הטריטוריות. על פי מפקד האוכלוסין הקנדי 2016, ישנם כיום יותר מ-500 אנשים בקנדה עם שם המשפחה רוק.

שם משפחה של רוק באוסטרליה

מאמינים ששם המשפחה הרוק הגיע לראשונה לאוסטרליה בסוף המאה ה-19. מאז, השם התפשט ברחבי המדינה ונמצא כעת בכל 6 המדינות ו-2 הטריטוריות. על פי מפקד האוכלוסין האוסטרלי 2016, ישנם כיום יותר מ-200 אנשים באוסטרליה עם שם המשפחה רוק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הרוק

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רוק, כולל:

  • חוסה רוק, שחקן ספרדי
  • ריקרדו רוק, כדורגלן איטלקי
  • חוסה רוק, זמר פורטוגלי
  • חוסה רוק, פוליטיקאי ברזילאי
  • José Saliva, אמן מקסיקני

סיכום

שם המשפחה רוק הוא שם משפחה ממוצא ספרדי. זה נגזר מהמילה הלטינית "רוק", שפירושה "רוק" או "רוק". מאמינים כי השם שימש לראשונה בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם שהיה ידוע כירק הרבה. השם התפשט מאז לאזורים אחרים באירופה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רוק, כולל חוסה רוק, ריקרדו רוק, חוסה רוק, חוסה רוק וחוסה רוק.

טבלת הרוק מקורות שם משפחה והתפשטות

מדינה מָקוֹר התפשטות
סְפָרַד ימי הביניים אֵירוֹפָּה
ארצות הברית סוף המאה ה-19 כל 50 המדינות
קנדה סוף המאה ה-19 כל 10 המחוזות ו-3 הטריטוריות
אוֹסטְרַלִיָה סוף המאה ה-19 כל 6 המדינות ו-2 הטריטוריות

לשם המשפחה רוק יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. למידע נוסף על השם והתפשטותו ברחבי העולם, עיין בסרטון YouTube זה על שם המשפחה רוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן