דף הבית » אנציקלופדיה » רובין שם משפחה – סקירה מקיפה

רובין שם משפחה – סקירה מקיפה

רובין שם משפחה – סקירה מקיפה

מה שם המשפחה רובין?

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. השם רוברט נגזר מהיסודות הגרמאניים hrod, שפירושו "תהילה" וברהט, שמשמעותו "בהיר". השם רובין הוא דמעות של רוברט, והוא משמש לרוב כשם פרטי במדינות דוברות אנגלית.

מקור שם המשפחה רובין

מקורו של שם המשפחה רובין בצרפת, שם הוא שימש לראשונה כשם פרטי. השם זכה לפופולריות של המשורר, הטרובדור והצלב הצרפתי מהמאה ה-12, רוברט דה בודריקור. השם זכה לפופולריות גם על ידי האביר הצרפתי בן המאה ה-13, רוברט דה בודריקור. השם שימש גם באנגליה במהלך ימי הביניים, והיה פופולרי על ידי האביר האנגלי בן המאה ה-14, רוברט דה בודריקור.

משמעות שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא הקטנה של רוברט. השם רוברט נגזר מהיסודות הגרמאניים hrod, שפירושו "תהילה" וברהט, שמשמעותו "בהיר". השם רובין הוא דמעות של רוברט, והוא משמש לרוב כשם פרטי במדינות דוברות אנגלית. השם מזוהה גם עם רובין, ציפור קטנה ואדום חזה שמקורה באירופה ובצפון אמריקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין, כולל:

  • רובין וויליאמס – שחקן וקומיקאי אמריקאי
  • רובין ת'יק – זמר-יוצר אמריקאי
  • רובין רייט – שחקנית אמריקאית
  • רובין הוד – פורע חוק אנגלי אגדי
  • רובין ואן פרסי – כדורגלן הולנדי
  • רובין גיב – זמר-יוצר אנגלי

סיכום

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. השם רוברט נגזר מהיסודות הגרמאניים hrod, שפירושו "תהילה" וברהט, שמשמעותו "בהיר". השם רובין הוא דמעות של רוברט, והוא משמש לרוב כשם פרטי במדינות דוברות אנגלית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין, כולל רובין וויליאמס, רובין ת'יק, רובין רייט, רובין הוד, רובין ואן פרסי ורובין גיב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן